Deşi acţiunile Albalact au urcat cu doar 0,2% între 2 iunie şi 8 septembrie, titlurile RC2 cotate pe sistemul alternativ al bursei din Londra, AIM, au crescut cu 27% în acelaşi interval. Valoarea activului net al fondului a urcat la rândul său de la 0,3881 euro/acţiune în luna mai, înaintea transferului, la 0,3992 euro/acţiune la finele lunii iulie, parţial ca urmare a aprecierii acţiunilor Albalact şi a încasării de dividende de la producătorul laptelui Zuzu. Discount-ul activului net faţă de preţul din piaţă s-a restrâns astfel de la 62% la 53%, potrivit calculelor ZF. Ioan Florescu, managerul RC2, deţine 35% din acţiunile fondului, care are o capitalizare de aproape 19 milioane de euro pe bursa din Londra. Succesul vine pe fondul unei schimbări de substanță în managementul companiei. Astfel, Ioan Ungur a preluat începând cu luna septembrie funcția de Trade Marketing Manager la Albalact. Acesta are o experiență de aproape 15 ani în industria bunurilor de larg consum. Anterior, Ioan Ungur a ocupat funcția de Trade Marketing Manager la Mondelez România. De asemenea, aceasta a lucrat și pentru alți companii din industrie precum Unilever și producătorul local de băuturi alcoolice Prodvinalco.