81

Tendințe în ambalarea brânzeturilor

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Prezent la conferința ”Decizii Store Brands”, care s-a desfășurat în cursul lunii martie 2016, expertul în tehnologii de ambalare, Robert Hogan, a detaliat celor prezenți cinci tendințe de inovare a ambalajelor pentru lactate, în special pentru brânzeturile tari și semi-tari și, mai ales, pentru produsele private label. Iată un rezumat al foartei interesantei intervenții, preluată din publicația Dairy Industries.Cei mai buni sunt japonezii   În cazul în care doriți să vedeți un ambalaj inovator de cea mai înaltă calitate,afirmă Hogan, studiați chiar și superficial piața Japoniei, acolo unde ambalajul este privit ca o piesă de artă plastică, gândită nu doar pentru ușurința în utilizare, ci și pentru plăcerea estetică. De exemplu, un producător de brânzeturi din Tokyo oferă sfaturi și rețete, prin sistemul Q de codificare, dar și utilizând codul de bare marcate cu laser pe pachetul de plastic, pentru a ajuta facilita consumatorilor accesul pentru orice informație.   Un alt exemplu vine din America de Nord, acolo unde consumatorii s-au plâns că pachetele în care este ambalată brânza sunt dificil de a deschis și resigilat, având ca rezultat un eșec în utilizare, dar și modificarea accentuată a proprietăților produsului, prin pătrunderea continuă de aer. Răspunsul în oferă sistemele de închidere Zip, în primul rând, pentru ambalajele flexibile, de preferat casoletelor ale căror folii superioare nu se sigilează prea bine, din cauza adezivilor.   Mai mult, comercianții cu amănuntul își pot permite cu ușurință adoptarea unei noi tehnologii, din ce în ce mai preferată de consumatori, cum ar fi sigilarea panoului frontal tip Inno-Lok, utilizat de Archer Farms. De fapt, tehnologia Zip se poate adapta unei linii de ambalare în cât mai puțin de șase săptămâni și cu o investiție minimă de capital, rezultând beneficii consistente. Consumatorii preferă pachetele resigilabile   Există puține întrebări care furnizează confort consumatorilor, îmbunătățind concomitent imaginea mărcii. O cercetare independentă de piață indică faptul că aproape toți consumatorii recunosc instantaneu ușurința în utilizare a sistemelor Zip, atât companiile, cât și consumatorii fiind mai înclinați să aleagă un astfel de pachet, indiferent de preț.   Un exemplu în oferă și firma Pour & Lok, aceea care a făcut tranziția spre un ambalaj care oferă clientului o mai mare comoditate, prin pungile resigilabile prevăzute cu sisteme Zip. Spre deliciul consumatorului, produsul rămâne protejat și în siguranță, în interiorul ambalajului, în timp ce termenul de valabilitate se prelungește în mod semnificativ.   Zipbox, soluția mixtă   În plus, producătorii de private label realizează creșterea încrederii consumatorilor în produs, precum și creșterea eficienței în producție, atunci când apelează la soluții de ambalare care sunt distincte pe piață. Un exemplu foarte bun este tehnologia Zipbox, care combina ambalajul rigid cu ambalajul flexibil, într-un mod surprinzător. Nu numai că Zipbox are un design nou, dar această inovație determină economii consistente, deoarece nu este necesară nicio căptușeală interioară.   La rândul său, Dash, un lanț de vânzare cu amănuntul din nordul statului New York, a introdus ”Plantation”, o specialitate de brânză ambalată în cutii de carton Zipbox, având ca rezultat o creștere clară a vânzărilor. Potrivit datelor furnizate de magazin, mai mult de 85% dintre consumatorii intervievați au declarat că le-a plăcut ambalajul dar, mai ales, comoditatea de a resigila produsul. Tocmai de aceea, Dash va extinde adoptarea acestui tip de ambalaje și pentru alte produse.   Cu toate acestea, s-a împământenit ideea că, la transportul produselor ambalate în  pungi flexibile costurile se reduc. Așa e, iar trecerea de la un pachet rigid la o pungă flexibilă creează reduceri semnificative ale costurilor, fapt remarcat în special de marile lanțuri de magazine care, ambalând alimentele în pungi prevăzute cu sisteme de închidere cu ”fermoar”, au parte și de reducerea costurilor, dar și de satisfacție furnizată consumatorilor. Dar și ambalajele mixte reduc costurile de transport, inclusiv numărul de camioane necesare pentru a distribui produsul.    O inovație ”rigidă” de la Coveris   La rândul său, copmania Coveris a anunțat deja noua ofertă de soluții de ambalare în folii rigide, ofertă care va putea fi studiată de beneficiari la Innovations Packaging 2016. Furnizorul global de soluții de ambalare va prezenta o gamă largă de produse specifice de la lactate și până la alimente semipreparate sau ready meal. La eveniment, Coveris va expune ambalaje termoformate, tehnologii de ambalare prin injecție și ambalaje turnate prin compresie, toate acestea fiind menite să crească siguranța, calitatea și comoditatea produselor pe care consumatorii le folosesc în fiecare zi.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2