Repere

237

Tetra Pak a devenit Partener Silver al Conferinței Meat & Milk 2017

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Liderul mondial in solutii de procesare, ambalare si distribuire a produselor alimentare lichide, Tetra Pak, a devenit Partener Silver al Expo-Conferinței Meat & Milk 2017, eveniment care va avea loc în zilele de 25 și 26 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.Tetra Pak ofera produse sigure, inovatoare si in armonie cu protectia mediului inconjurator. In cadrul expo-conferintei, compania isi va expune cele mai noi produse si servicii la standul pe care il va avea amenajat in sectiunea B2B-Expo.   De curând, Tetra Pak și-a anunțat obiectivele bazate pe date știinţifice pentru reducerea impactului asupra mediului înconjurător, fiind prima companie care operează în industria alimentară și care a primit aprobarea Science Based Targets (SBT)   Tetra Pak și-a asumat astăzi angajamentul de a reduce până în 2030 emisiile de gaze cu efect de seră generate de operaţiunile sale cu cel puţin 40% faţă de nivelul din 2015.   În colaborare cu iniţiativa Science Based Targets (SBT), compania și-a stabilit și obiectivul de a scădea emisiile până în 2040 cu 58% faţă de anul 2016. Astfel, Tetra Pak devine prima companie din industria de ambalare a alimentelor care a primit aprobarea din partea Science Based Targets (SBT) privind obiectivele sale de reducere a impactului asupra mediului. Pentru a atinge aceste obiective, Tetra Pak se va concentra pe trei direcţii:   Maximizarea eficienţei energetice, cu scopul de a reduce energia utilizată cu încă 12%;Achiziţionarea de energie electrică din surse regenerabile, investiţia în proiecte de energie regenerabilă și scheme de certificare a energiei electrice regenerabile;Instalarea sistemelor de energie regenerabilă (precum panouri solare) în locaţii.   Mai mult, compania și-a asumat angajamentul de a reduce emisiile de gaze cu efect de seră la nivelul întregului lanţ valoric cu 16% per unitate de venit până în 2020, având ca an de referinţă 2010.   Mario Abreu, Vice Președinte Environment în cadrul Tetra Pak, a declarat: “Colaborarea cu iniţiativa SBT ne-a ajutat să ne definim mai precis obiectivele de emisii de gaze cu efect de seră, precum și să stabilim o direcţie a companiei într-o manieră știinţifică. Prin noile obiective, ne asigurăm că vom putea să demonstrăm clienţilor și altor părţi implicate în mod deschis și corect care este contribuţia noastră la o economie cu emisii de carbon mai mici.”   Cynthia Cummis din cadrul World Resources Institute (WRI) a declarat: “Iniţiativa SBT pune la dispoziţie o metodologie bazată pe știinţă pentru companiile interesate în mod real să integreze sustenabilitatea în practica lor și care doresc să-și aducă contribuţia pentru a evita un impact grav al schimbărilor climatice. Tetra Pak este prima companie în domeniul soluţiilor de ambalare care a parcurs întregul nostru proces de revizuire a obiectivelor și ne face o deosebită plăcere să vedem că se alătură unui număr din ce în ce mai mare de companii care înţeleg beneficiile unei tranziţii către o economie cu emisii de carbon reduse.”   SBT reprezintă un parteneriat între CDP , WRI , WWF  și UN Global Compact  care mobilizează companiile să-și stabilească obiective de reducere a emisiilor aliniate la cercetările climatice. De la lansarea sa în 2015, 208 companii și-au asumat angajamentul de a stabili obiective bazate pe date știinţifice, și 33 de companii care operează în diferite industrii au primit aprobarea iniţiativei privind obiectivele pe care și le-au stabilit.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2