130
Site-ul are 750 de utilizatori, inclusiv Paperboard Iggesund, Tetra Pak, Flextrus, Atria Foodservice, TOPPAN packaging, Ecolean, Fonterra, BioGaia, BillerudKorsnäs și Stora Enso, iar platforma are două părți; un loc pentru a construi o idee sau pentru a împărtăși o provocare. În prezent, există 175 de idei live și 32 de provocări. Interesul din SUA, Japonia și Brazilia Johan Moltensen, lider de proiect al platformei OpenUp, a declarat că site-ul este gratuit pentru membrii pentru a se înregistra și în prezent are utilizatori din Suedia și Germania, văzând un interes din partea SUA, Japonia și Brazilia. "Am condus proiectul timp de doi ani și a văzut o mare de absorbție în ultimul an. Există provocări viitoare care necesită colaborarea în cadrul industriei cum ar fi durabilitate, digitalizare, individualizare, globalizarea, și sănătate, precum și ceea ce s-a schimbat este transparența - modul în care facem lucruri ", a spus acesta. "Industria este mai deschisă prin social media astăzi, vom promova realizările noastre prin LinkedIn mai mult decât am făcut înainte, iar oamenii folosesc internetul pentru a căuta pe cineva care are o anumită competență în domeniul lor. "Cu digitalizare este mult mai ușor să se conecteze la nivel global. Oamenii pot oferi feedback on-line și controlul s-a schimbat deoarece consumatorii au mai multă putere de a spune ceea ce doresc și conduc schimbarea." Potrivit Moltensen, oamenii se pot conecta la Open Up fără a fi din punct de vedere geografic în același loc și digital este o platformă foarte bună de a face uz de ea în viitor. Ajunge la oameni în industria ambalajelor "Vrem să ajutăm industria și membrii noștri de a ajunge la oameni din industria ambalajelor, pentru a obține feedback cu privire la ideile lor", a adăugat el. "Acesta este modul în care ne gândim în viitor va fi și cum să utilizeze instrumentele digitale pentru a promova o idee sau un profil pentru a da celor din industrie mai multă expunere." Open Up va găzdui o serie de evenimente pe tot parcursul anului, cu următoarea conferință despre Comportamentul consumatorului, vineri 27 februarie, în Tallinn, Estonia. Conferința va analiza modul în care retailerii pot înțelege clienții mai bine; modul în care diferite acțiuni ale retailerilor și a mediului de retail în sine afectează procesul de luare a deciziilor de consum; care sunt tendințele actuale și ceea ce va aduce viitorul în acest domeniu.