190

Tetra Pak-US vizează o creștere a segmentului băuturilor cu valoare adăugată mare

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Noul CEO și președinte al Tetra Pak SUA și Canada declară pentru BeverageDaily.com că firma estimează un potențial important de creștere pe piața regională a băuturilor funcționale cu valoare adăugată mare.   Brian Kennell este un veteran cu 23 de ani de activitate în cadrul Tetra Pak, și a fost numit în actuala funcție, în această vară. El a declarat recent pentru BeverageDaily.com că Tetra Pak estimează existența unui important potențial de dezvoltare pe nișa produselor alimentare și a băuturilor scumpe, nișă importantă și în prezent, din punctul de vedere al volumelor vândute, în special ca urmare a cantităților comercializate pe piața nord-americană. “Să ne uităm la piața americană și la cea canadiană, unde în mod specific există oportunități foarte mari pentru unele dintre aceste băuturi funcționale ori pentru băuturile nutriționale sau pentru alte produse alimentare care asigură o valoare adăugată mai mare,” explică Brian Kennell. Întrebat de ce Tetra Pak a fost mai bine plasată decât alți furnizori de alte formate de ambalare (cutii de conserve sau PET) pentru a satisface nevoile clienților, Kennell indică statutul companiei de furnizor integrat pentru ambalaje. "Putem furniza o mulțime de soluții clienților, atât pentru piețe din țări în curs de dezvoltare, cât și pentru piețe cu cerere în expansiune, atât pentru produse de ambalare existente, cât și pentru produse noi”, spune Kennell. “Consumatorii se axează pe o valoare mai mare, în cazul produselor pe care le consumă. Ei au cereri mult mai mari în termeni de sustenabilitate și protecție a mediului,” arată Kennell.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2