235
Topul lunii octombrie al celor mai vizibile mărci in online si pe Facebook al marcilor de produse lactate este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.
Datele pentru brandurile din categoria lactate sunt prezentate mai jos in două tabele, pentru fiecare indicator.
INDICATORI
Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).
Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti doi indicatori: Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story):
au dat like la pagina,
au postat de wall-ul paginii,
au dat like la o postare,
au comentat la o postare,
au dat share la o postare,
au raspuns la o intrebare,
au raspuns la o invitatie la un eveniment,
au mentionat pagina intr-o postare,
au tag-uit pagina intr-o poza,
au dat check-in intr-o locatie,
au dat share la o oferta disponibila pentru check-in,
au dat like la o oferta disponibila pentru check-in,
au scris o recomandare sau au activat o oferta.