Despre activitatea companiei, domnul Marius Bicu, director general, ne-a declarat: „2014 a fost un an greu peste care am trecut cu bine.După SIAL Paris (târg de produse alimentare – n. red.) numărul de clienţi la export s-a dublat. Astfel am încheiat anul cu bine, cu o creştere de 10% faţă de 2013”, a spus Marius Bîcu, managing partner al Unilact Transilvania, o companie prezentă pe pieţele internaţionale din 2009. Marius Bîcu a preluat frâiele afacerii cu lactate de la tatăl său şi a dus brânzeturile făcute în localitatea Unirea (jud. Alba) în aproximativ 300 de magazine din ţară printre care reţele internaţionale precum Billa, Auchan, Carrefour şi Kaufland. Ca urmare a acestor demersuri, dar și a celorlalte decizii manageriale luate în cursul anului 2014, Unilact Transilvania, compania cu acţionariat românesc care produce brandul de brânzeturi De la Ferma, a terminat anul trecut cu o creştere a afacerilor de 10%, mai ales pe seama creşterii numărului de clienţi la export.