Tehnologii

178

Unul dintre procesatorii de carne din Letonia isi extinde productia

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Procesatorul de carne din Letonia, Forevers intenționează să investească 12,8 mil € în extinderea capacităților de producție între acum și 2018, în ciuda dificultăților pe care le-a experimentat din cauza embargoului rusesc și a noilor cerințe de etichetare în Uniunea Europeană (UE), informeaza Globalmeatnews. Investitiile companiei au ca scop două proiecte majore: construcția unei noi fabrici de prelucrare la complexul de producție Forevers, precum și reconstrucția instalațiilor existente, potrivit unei declarații facuta de Sanita Liepina, șef de departament comercial al Forevers. "Vrem să construim o instalație care va opera cu cele mai moderne echipamente din Europa, deci ne-am încredințat proiectarea instalației unei firme austriace de arhitectura ATP - una dintre companiile de top din Europa pentru proiectare integrată. Am semnat deja un contract cu ATP, în valoare de € 325.000, ceea ce va permite ca proiectul să înceapă fiind în curs de dezvoltare pe o perioadă de trei luni ", a explicat CEO-ul Forevers, Andrei Jdanov. Bazat pe designul inițial ATP, proiectul va fi inmanat unei companii letone, printr-un proces de licitație, pentru a gestiona designul arhitectural și construcția proiectului. Planul general de producție a fost dezvoltat de compania germană Foodfab, care este o filială de consultanță a ATP. În 2014 Forevers a investit 1,25 milioane euro în achiziționarea de noi echipamente de producție, în timp ce 450.000 euro au fost investiti în dezvoltarea tehnologiei actuale a companiei. Conform informațiilor oficiale, cifra de afaceri de anul trecut Forevers "sa ridicat la € 27.5m. Program de extindere a companiei are loc pe fondul dificultății semnificative din industria cărnii din Letonia, provocate de embargoul impus de Rusia și punerea în aplicare a noilor cerințe de etichetare ale Parlamentului European privind alergenii alimentari. Potrivit Forevers, în urma introducerii legislației de etichetare în decembrie 2014, vânzările de produse ale companiei au scăzut cu 5-10%, reprezentantii companiei sustinand ca parte din noua etichetare a insemnat pierderea unor clienți. De exemplu, pe cârnați, cuvintele "cu proteine de soia" au fost introduse in etichete - o formulare care nu era utilizata anterior pe scară largă de către producătorii de carne din Letonia.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2