Danone Baby Nutrition România, divizia de produse destinate bebeluşilor a Danone, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 67,4 milioane de lei ( 15 mil. euro), în creştere cu 4% comparativ cu anul precedent, potrivit calculelor ZF pe baza datelor de la Ministerul de Finanţe. Danone Baby Nutrition are în portofoliu brandul Aptamil, care cuprinde atât lapte pentru bebeluşi, cât şi suplimente sau alimente speciale, dar şi Milupa, care cuprinde lapte şi cereale pentru copii. Compania a fost înfiinţată în 2006 potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe şi a avut anul trecut un număr mediu de 49 de angajaţi. În perioada 2008-2013, rulajele companiei au crescut cu circa 38%, iar numărul de angajaţi a avansat uşor de la 37. Anul trecut compania a raportat o pierdere netă de 470.000 de lei. Pe segmentul produselor de acest tip pentru sugari Danone concurează cu Nestlé Baby, brand al gigantului elveţian Nestlé, sau cu HiPP, importat pe plan local de Maresi Foodbroker. În 2007, grupul francez Danone a preluat producătoru olandez de baby food Numico, formându-se două divizii separate: Danone Baby Nutrition, care cuprinde companiile producătoare de hrană pentru bebeluşi de la nivel mondial, şi Nutricia Advanced Medical Nutrition.