Cercetarea Mintel indică faptul că această tendință va continua, cu aproape unul din cinci brânzeturi tari și semi-dure lansate în Germania, în primele șase luni ale anului 2015, oferind una sau mai multe dintre aceste revendicări. Julia Buech, reprezentant al firmei Mintel, analist specialist în alimente și băuturi susține: "aromele consistente sunt în creștere, cu un accent spre produsele de brânză și branduri care promovează inerente profiluri de aromă pronunțată, de produse maturate mai puternic. "Această dezvoltare este setată pentru a obține produse de înaltă calitate iar brânza de specialitate continuă să crească. Dacă brânza este poziționată ca produs tradițional, sănătoasă sau exclusivă, brandurile sunt din ce în ce mai căutate să declanșeze simțurile consumatorilor, pentru obținerea unui gust mai intens. "Sectorul de brânză a cunoscut un val de căldură, cu adaos de ardei iute și alte condimente și plante aromatice care vizează, în special, atragerea consumatorilor tineri. Dincolo de faptul că, din ce în ce brandurile sunt acum considerate a satisface o cerere mai crescută, cerința adevărată este de gustul din cerul gurii. " În timp ce arome puternice se dovedesc populare printre brandurile de brânză, se pare că piața germană pentru brânza are nevoie de noi stimuli. Piața de brânză de retail din Germania a crescut cu o medie de 4,1% în valoare, începând cu anul 2010; totuși, volumul înțelept, de creștere, a fost relativ supus la o medie de 1,2% în aceeași perioadă de timp. (AAI)