Napolact, cel mai popular brand pentru businessul de pe plan local al grupului olandez FrieslandCampina, a avut vânzări mai mari cu 13% în primele şapte luni ale anului faţă de perioada similară a anului trecut, evoluţia fiind influenţată şi de reducerea TVA la alimente, informează Ziarul Financiar. „Piaţa lactatelor va încheia pe creştere acest an, graţie, în principal, reducerii TVA la alimente, începând cu 1 iunie. Un semn stă şi în evoluţia produselor noastre: vânzările Napolact, principalul brand al FrieslandCampina România, care are o pondere de 60% din totalul vânzărilor noastre, au crescut cu 13% în primele şapte luni faţă de aceeaşi perioadă din 2014 şi estimăm că va continua trendul ascendent“, a declarat domnul Cornel Cărămizaru, director de vânzări FrieslandCampina România, al treilea cel mai mare producător local de lactate. Piaţa lactatelor, estimată la 900 mil. euro anual, a avut în prima parte a anului un avans de 1,2% în volum, dar o contracţie de 0,2% în valoare, creşterea în volum venind în principal datorită reducerii TVA la alimente, măsură adoptată la 1 iunie (mai multe pe www.zf.ro).