185

Vizibilitatea sectorului de lactate a scăzut cu 23 % în online!

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Sectorul Lactate & Branzeturi a generat in luna iunie a acestui an 2.000 de aparitii in online, cu 24% mai mult decat in luna mai, si un viewership de peste 19 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut in presa online cu 23%, pe bloguri & forumuri cu 26%, dar a crescut cu 49% pe retelele sociale, informează Iqads. Cele mai de succes postari vin din partea Olympus Romania. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri. Topul vizibilitatii brandurilor de Lactate & Branzeturi  in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna iunie de Activia, Napolact si Fruzu. Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Lactate & Branzeturi in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Activia, Napolact si Olympus Romania. "People talking about this" este numarul dat de Facebook si este listat si pe pagina, dupa numarul de like-uri. Acest numar este calculat saptamanal, iar in topul fbMonitor este afisat ultimul numar dat de Facebook in luna iunie. Categoria "active" desemneaza numarul de useri unici care au comentat sau au dat like la un post al paginii in luna respectiva si este calculat de fbMonitor. (Mai multe, pe www.iqads.ro)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2