227

ZuZu se promovează neconvențional în online

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Albalact a găsit o modalitatea ingenioasă de a-și promova laptele ZuZu, în mediul online. Astfel, mizând pe sugestia făcută consumatorilor de a utiliza laptele zuzu ca ingredient estival, pagina de Facebook a mărcii face trimitere directă la milksheke-uri pe care oricine le poate prepara acasă, cu ajutorul unui șheker și, desigur, a laptelui produs de Albalact. Ultima ofensivă se derulează chiar în această perioadă, ZuZu fiind sponsor al unui festival de parodii publicitare care se va desfășura în a doua parte a lunii august, sub titulatura ADfel, în organizarea Iqads. Albalact, al treilea mare jucător de pe piaţa românească a lactatelor, rămâne lider cu brand-ul Zuzu pe segmentul laptelui pasteurizat, având o cotă de piaţă de 29.5% în valoare, dar este lider şi în total piaţă de lapte (lapte UHT şi lapte pasteurizat), cu o cotă de piaţă de 21.1% în valoare. Albalact este de asemenea lider de piaţă pe segmentul untului de masă, cu brandul omonim De Albalact şi pe segmentul smântână, cu tot brand-ul De Albalact. Cu brand-ul Rarăul, compania a urcat pe locul 2 în topul producătorilor de brânză proaspătă de vaci (conform datelor A.C. Nielsen, Septembrie 2013).*   Zuzu Bifidus Snack este cel mai important proiect recent al companiei şi completează portofoliul de iaurt al brand-ului Zuzu. Extinderea şi inovarea portofoliului de iaurt a propulsat Albalact în topul primilor 3 producători de iaurt din România (conform datelor A.C. Nielsen, Septembrie 2013). Tot în categoria iaurt, Albalact a dezvoltat şi brand-ul Poiana Florilor (un brand mai tânăr în portofoliul) cu o gamă de iaurturi cu aroma de fruct într-o variantă de gramaj mai mică, de 100 de grame. Alte schimbări importante pentru Albalact au avut loc anul acesta. Zuzu a trecut printr-o noua etapă de rebranding, cu mici schimbări de design şi ambalaj, care vor consolida identitatea brand-ului şi îi vor conferi o şi mai bună vizibilitate la raft. Toate ambalajele au fost redesenate în stilul viu, proaspăt, simplu şi natural al brand-ului Zuzu. Noutăţile vizează şi reţetele, care au fost îmbunătăţite, în special la iaurtul cu fructe. (Foto: ADfel) Citeste mai mult: adev.ro/n4rbjz

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2