Tehnologii

189

Cum l-a ales Scandia Foods, pe Pavel Bartoș, ca endorser?

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Ana Burloiu, Brand Manager Scandia Foods pentru Bucegi si Sadu, a detaliat pentru Iqads cum a fost ales Pavel Bartos pentru a sustine noua platforma de comunicare Pate Bucegi. "Noua" pentru ca, anul acesta, brandul a trecut de la o comunicare emotionala la una rationala, bazata pe calitatea produsului, gust si pret. Detalii, in continuare.

  ”Tematica endorserilor de brand a fost inspirata de studiul „Influence Me”, realizat de Starcom MediaVest Group in parteneriat cu iVox. Parte din seria HumanGraphExperience, acesta vizeaza ierarhizarea diverselor tipologii de influencers (e.g. actori, cantareti, oameni de afaceri, vloggers & blogers, prezentatori TV & radio, scriitori, fashion designers) functie de preferintele romanilor si punctarea influentei acestora in deciziile de achizitie ale consumatorilor romani in domeniile telecom, retail, financiar, moda si medical.   In 2015, Bucegi a facut un pas important in viata lui; anume, a decis sa isi schimbe platforma de comunicare. A lasat in urma ruta emotionala si s-a reintors la valorile rationale, care l-au consacrat: calitate incontestabila, gust bun, raport excelent calitate-pret, produs destinat intregii familii. Asocierea marcii cu Pavel Bartos a venit sa sustina noua platforma si sa ajute la cresterea notorietatii ei.   Atributele marcii sunt foarte clare si sunt votate anual de catre consumatori in brand tracking-uri, iar noua platforma se sprijina pe ele. Am considerat insa ca este nevoie sa fie spuse si exemplificate de catre un key opinion leader pentru a reaminti publicului tinta de ce Bucegi este lider de piata de mai bine de 10 ani. Atunci cand vorbim de un lider de piata, poate parea ca detaliile nu mai conteaza si ca pozitia este asigurata indiferent de actiuni. Realitatea insa este alta, pozitia de lider si publicul extins te obliga sa iti masori pasii de 10 ori inainte de a lua o decizie. Ne-am dorit ca endorserul Pate Bucegi sa fie o persoana carismatica, cu personalitate, umor, si sa poata fi asociat cu usurinta cu valorile marcii. Comunicarea platformei a avut loc pe TV prin spot de imagine, spot radio, spot dedicat canalului YouTube, dar si pe Facebook. Toate mesajele din ATL au fost declinate si in offline pe etichetele produselor, branding la raft si actiuni dedicate tuturor participantilor la procesul de vanzare. Colaborarea a inceput in mai 2015 si continua si anul viitor cu alte surprize.   Evaluarea rezultatelor in cazul campaniei actuale:   - am stabilit cateva atribute pe care ni le dorim ca publicul Bucegi sa le asocieze cu marca- am creat executiile in jurul acestor factori- am introdus felia intoarsa- si sintagma „iti place, iti place... stiu ca iti place”- sloganul „Bucegi. Gustul bun se recunoaste”- si, nu in ultimul rand, l-am avut pe Pavel Bartos alaturi.   Toate aceste elemente sunt monitorizate periodic prin brand tracking-uri si focus group-uri in care masuram notorietatea marcii si a campaniei, frecventa medie de cumparare pe luna/an, atributele cele mai puternice ale marcii si influenta pe care a avut-o campania asupra publicului tinta. Dupa doar un flight de campanie, Bucegi a scorat peste asteptari la toate atributele vizate, memorabilitatea sloganului depasind pana si asteptarile noastre. In prezent suntem live pe TV cu noul spot Bucegi vegetal, unde il vedem pe Pavel Bartos convingand un leut mofturos ca produsele vegetale sunt o alternativa foarte buna pentru gustari delicioase.”

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2