158
Potrivit DairyReporter, analiștii NielsenIQ au declarat recent că sănătatea și bunăstarea sunt „cea mai puternică forță de consum” și, în timp ce criza COVID-19 s-a atenuat și presiunile economice s-au intensificat de atunci, sondajele arată că rămâne o categorie esențială de cheltuieli în marea majoritate a gospodăriilor.
Alegeri ”productive”
Când NielsenIQ a chestionat consumatorii globali în 2021, aproape jumătate dintre oameni au spus că fac alegeri proactive în materie de sănătate și bunăstare în mod regulat.
Accentul pe sănătate afectează ceea ce așteaptă consumatorii de la companiile alimentare și de băuturi. Peste 70% dintre consumatori au spus că companiile au un rol important de jucat în disponibilitatea alimentelor sănătoase pentru toți.
Aproape două treimi dintre oameni preferă să cumpere de la companii cu mandate puternice de sănătate în întregul portofoliu de produse. Yili investește într-un ecosistem global de sănătate pentru a răspunde așteptărilor consumatorilor.
Importanța durabilității
Concentrarea constantă a consumatorilor asupra sănătății este însoțită de importanța continuă a indicatorului pentru Obiectivele de Dezvoltare Durabilă (ODD) ale Națiunilor Unite. Măsurile de sănătate umană stau la baza multor dintre cele 169 de obiective pe care ONU le-a stabilit pentru cele 17 ODD-uri ale sale.
În acest context, directorii acordă prioritate sănătății și altor criterii acoperite de ODD. Un sondaj din 2022 al directorilor executivi a constatat că 82% dintre liderii americani văd guvernanța de mediu, socială și corporativă ca un motor de valoare pentru afacerile lor.
Pentru a reuși, companiile trebuie să facă atât bine, cât și să fie văzute că fac bine, adică să se concentreze pe sănătatea și alte ODD trebuie să fie însoțite de transparență.
Cererea de transparență este împletită cu accentul pus pe sănătate. Sondajul a constatat că 89% dintre oameni iau în considerare faptele generale de nutriție atunci când fac achiziții și 80% apreciază alte informații, cum ar fi detaliile certificărilor unei companii și comerțul acesteia, bunăstarea animalelor și practicile de muncă.
Rezultatele au arătat că consumatorii doresc să știe de unde provin alimentele lor și cum sunt preparate. Consumatorii au continuat să ceară transparență în lanțul de aprovizionare, deoarece obiceiurile lor de cumpărare s-au schimbat, în special prin trecerea de la achizițiile fizice la cele online.
Trecerea la vânzările online facilitează pentru consumatori să găsească informații despre produse și să afle dacă o companie are practici de afaceri opace.
Construirea unui ecosistem global de sănătate
De exemplu, Yili, cel mai mare producător de lactate din Asia, construiește un ecosistem global de sănătate care se aliniază cu ceea ce contează cel mai mult pentru consumatorii de astăzi.
Lanțul industrial global include pășuni de înaltă calitate, 15 centre de cercetare și dezvoltare și 75 de baze de producție, prin care Yili lucrează cu 2.000 de parteneri în 39 de țări de pe șase continente și un „punt de produse lactate” care leagă Oceania Dairy de Westland Milk Products și fermele de lapte partenere din Noua Zeelandă.
Prin intermediul ecosistemului, Yili abordează provocările cheie de sănătate, cum ar fi intoleranța la lactoză în rândul consumatorilor asiatici.
Consumatorii au vizibilitate asupra operațiunii. Yili și-a deschis facilitățile pentru public în 2005, transformând locațiile în locuri de turism industrial pentru persoanele interesate de producția de lactate și procesele de management al calității și stabilind compania în fruntea eforturilor pentru o mai mare transparență.
Pe 3 ianuarie, Yili a înființat un „Tur online: Networking Yili’s Global Value Chain” pentru a-și prezenta pășunile de înaltă calitate, bazele de producție și centrele de inovare clienților globali prin streaming live, videoclipuri scurte și scene de realitate virtuală.
În ajunul Anului Nou 2022, Yili a lansat, de asemenea, un stream live de 15 ore pe rețelele sociale pentru a prezenta sărbători memorabile și momente de numărătoare inversă în zece regiuni din întreaga lume.
Produse 100 % dedicate
Prin intermediul platformei online, Yili își arată căutarea de produse „100% dedicate, 100% siguranță, 100% sănătoase” și deschide un nou capitol în eforturile sale continue de a conecta cu consumatorii.
După ani de conectare fizică cu consumatorii permițând oamenilor să intre în facilitățile sale, compania formează acum relații virtuale pentru a-i permite să interacționeze cu consumatorii globali, indiferent de distanța fizică.
Mutarea în tărâmul virtual vine pe măsură ce Yili continuă să se globalizeze. Laptele praf, laptele lichid, brânza, untul și produsele de înghețată Yili au intrat deja în peste 60 de piețe.
Produse precum iaurtul AMBROSIAL, Youngfun, Kabrita, Joyday și Cremo au înregistrat, de asemenea, o creștere a cotelor de piață în străinătate și au jucat un rol important în sprijinirea dezvoltării industriilor locale de produse lactate.
Acum, consumatorii de pe toate aceste piețe pot vedea centrele de inovare și lanțul de aprovizionare care livrează produsele și pot afla cum concentrarea lui Yili se aliniază cu propriul angajament față de sănătate. (Foto: Freepik)