221
(Comunicat) Activia dă startul unei noi campanii pentru consumatori și a pregătit o ediție limitată de ambalaje cu mesaje inspiraționale, pentru a-i motiva în îndeplinirea obiectivelor pentru 2019. Începutul anului este perioada când ne stabilim noi țeluri, care, de obicei, sunt orientate pe trei categorii: trup, minte și suflet.Prin noua campanie, Activia își propune să susțină consumatorii să realizeze ceea ce și-au planificat, fiind o sursă de motivație pentru aceștia. Activia îi încurajează pe consumatori prin mesaje precum „6 luni de sală, noi obiceiuri”, „Drumeții pe munte, călătorii în lume”, „Noi rezoluții, noi ambiții”, „O nouă pasiune, un nou început”, „Zâmbesc mai mult, iubesc mai mult”, „Timp pentru mine, timp pentru noi”.Ei vor putea distinge etichetele și mesajele prin intermediul culorilor reprezentative pentru fiecare direcție. Astfel, culoare roz marchează etichetele dedicate pilonului trup, bleu este pentru pilonul minte, iar portocaliu reprezintă a treia direcție, suflet. „Campania de la începutul acestui an vine ca o continuare firească a promisiunii Activia - starea de bine, și are rolul de a încuraja consumatorii să îșiurmezepromisiunile pentru 2019. Ne dorim să fim partenerul lor în ceea ce și-au propus să facă, astfel încât să îi susținem să își ducă planurile până la capăt. Tocmai de aceea, am pregătit și o serie de premii tematice, care pot fi câștigate participând la promoția din cadrul noii campanii.”,declară Lavinia Barbu, Senior Brand Manager Activia România și Bulgaria. Noile variante de ambalaje sunt disponibile pentru iaurtul Activia Natur 125g, pentru toată gama de Activia cereale integrale 125g, pentru pachetele Activia7+1 și pachetele Activia de băut. În cadrul campaniei, consumatorii vor fi premiați cu cadouri constând în vouchere în valoare de 1000 lei la Intersport, Diverta sau Blue Air. Regulamentul campaniei poate fi consultatpe site-ul www.activia.ro. Pentru mai multe detalii, puteți vizita site-ul www.activia.ro sau pagina de Facebook Activia.Despre ActiviaActivia este brandul de lactate proaspete numărul unu la nivel mondial, fiind consumat în 70 de țări, de pe 5 continente. Activia se produce în fabrica de iaurt Danone din București și a fost lansat pe piața românească în anul 2001, în prezent având un portofoliul cu peste 20 de sortimente de iaurturi cu Bifidus ActiRegularis, acoperind toate preferințele consumatorilor: iaurt simplu, iaurturi cu cereale integrale și fructe, iaurturi de băut cu sau fără fructe, cât și gama de mic-dejun, cu topper de cereale.Prin varietatea profilurilor nutriționale, iaurturile Activia sunt adecvate oricărui moment de consum (mic-dejun, on the go, gustare între mese sau după o cină ușoară) și sunt ușor de integrat chiar și în diete speciale, cum sunt regimurile hipocalorice, hipolipidice sau hipoglucidice.În urma unei evaluări nutriţionale complexe a iaurturilor din gama Activia, Societatea de Nutriţie din România recomandă consumul zilnic de iaurt Activia ca parte a unei alimentații echilibrate.