Stiri

218

Eurocommerce: Retailul este vital pentru redresarea europeană, dar are nevoie de ajutor, investiții și politici corecte

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Vorbind la o conferință virtuală susținută de Congresul Mondial al Comerțului cu amănuntul, directorul general al EuroCommerce, Christian Verschueren, a prezentat provocările cu care se confruntă comerțul cu amănuntul în toată Europa și rolul vital al sectorului în sprijinirea redresării economice europene. În alocuțiunea, sa, oficialul Eurocommerce a spus:

„Comerțul cu amănuntul a fost afectat în moduri diferite în timpul pandemiei, dar întregul ecosistem va constata schimbări majore care rezultă din aceasta. Vom vedea un număr de comercianți cu amănuntul renumiți închizându-și porțile pentru totdeauna, retailul de modă fiind deosebit de afectat, iar alții reducând numărul de magazine și personal pe care îl au în prezent.

De asemenea, pandemia a accelerat tendința către vânzările online, iar consumatorii, obișnuiți acum cu comerțul electronic, vor folosi acest canal mai mult în viitor. Consumul privat reprezintă aproximativ 60% din PIB-ul UE, iar dacă comerțul cu amănuntul are probleme, la fel va fi și restul economiei.

La fel, cu ajutorul accelerării angajamentului său deja activ cu inovația și sustenabilitatea digitală, ecosistemul de vânzare cu amănuntul și en-gros poate fi un motor puternic pentru a pune Europa din nou pe picioare ”.

În timpul pandemiei, comercianții cu amănuntul de alimente și alimente au confruntat cu o creștere bruscă a cererii de elemente esențiale zilnice, în timp ce furnizorii și companiile de logistică erau fie închise, fie se luptau să țină pasul.

Comercianții cu amănuntul care au rămas deschiși au suportat, de asemenea, costuri semnificative pentru a menține personalul și clienții în siguranță și pentru a găsi surse alternative în cazul în care au existat întreruperi.

Angajații din sector au continuat să lucreze din greu pentru a se asigura că consumatorii au reușit să obțină produsele esențiale de care aveau nevoie și le aducem un tribut dedicației și muncii lor imense pentru a menține lanțul de aprovizionare în beneficiul tuturor.

Comercianții cu amănuntul nealimentari au fost fie închise prin ordine publică, fie au suferit scăderi de până la 90% ale vânzărilor și vânzărilor din cauza măsurilor de sănătate publică. Angrosistii care furnizează o industrie de catering și de ospitalitate în mare parte închisă, vânzările lor au scăzut aproape la nimic.

Comerțul cu amănuntul și comerțul cu ridicata au fost recunoscute de Comisia Europeană ca un ecosistem esențial în stimularea redresării europene, printre cele mai afectate de criză și o prioritate clară în programele naționale de redresare care solicită finanțare în cadrul măsurilor de recuperare și a bugetului UE de generație următoare.

Comercianții cu amănuntul și angrosiștii oferă acces direct industriei consumatorilor, informații valoroase despre ceea ce cumpără, distribuție eficientă și expertiză și servicii profesionale. Acest lucru poate face diferența între un producător care reușește sau eșuează cu un produs nou sau existent.

Angajând 29 de milioane de europeni și, prin urmare, o sursă importantă de venituri pentru familiile din zona locală, sectorul este, de asemenea, un element cheie în menținerea comunităților rurale și a centrelor urbane într-un loc atractiv pentru a locui și a munci”.

Verschueren a adăugat:

„Fără magazine, comunitățile își estompează dezvoltarea. Prin urmare, necesitatea de a ne asigura că planurile naționale de redresare îi ajută pe comercianții cu amănuntul și cu ridicata, în special IMM-urile, care reprezintă 99% din sectorul nostru, să își intensifice eforturile pentru a deveni digital, eforturile lor deja majore de a-și face operațiunile sustenabile la nivel general și să sprijine dezvolta abilitățile forței de muncă pentru a face față acestor noi provocări. ”

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2