313
Pentru românii care preferă feluri de mâncare gata gătită, “Fomică?” – brandul de preparate și semipreparate doar din carne de pui și condimente naturale, le oferăpreparate gustoase și sățioase, care le fac viața mai ușoară. Cei cu poftă de viață și de sărbătoare pot alege produsele pentru grătar,condimentate după rețete bine meșteșugite. Pentru cei cu poftă de pui, care vor să economisească timp,pot alege produse gata gătite, doar din carne de pasăre, ingrediente și condimente naturale.
Diferite modalități de gătire, pentru diferite categorii de consumatori
Preparatele și semipreparatele de la “Fomică?” cuceresc prin faptul că se adresează tuturor categoriilor de consumatori. Pentru copii sunt recomandate produsele clasice, care nu sunt picante, precum Pulpele cu ierburi aromatice, Cârnăciori de pui clasici, Hamburger de pui sau Degețelele pesmentate din piept de pui. Pentru cei care nu au timp de gătit sunt potrivite preparatele ca Pastramă din piept sau pulpe de pui, Cârnăciori de pui afumați și fierți, Cârnăciori de bere sau Chiftelele. Cei care vor să prepare ceva rapid și gustos familiei sau prietenilor le sunt recomandate semipreparatele gata condimentate, ce au gust adevărat de pui și doar condimente naturale.
Produsele „Fomică?”sunt obținute doar din carne refrigerată de pasăre
„Fomică?” este un brand ce stă sub aripa Grupului de firme Safir, iar grija acestora pentru carnea de pasăre s-a transmis și mai departe: de la grija pentru produse corecte, la grija pentru alimentația consumatorilor.
Astfel preparatele și semipreparatele „Fomică?”sunt doar din carne refrigerata de pasăre și condimente naturale. Sunt produse nutritive şi sănătoase, esenţiale într-o alimentaţie echilibrată, recomandate și copiilor.
Atenți la tendințe și experiența consumatorilor, care sunt tot mai mult preocupați de a avea pe masă o mâncare cât mai naturală, oamenii din familia Safir se implică în arta de a da gust cărnii proaspete de pasăre prin condimente tradiționale, cu ouă și legume proaspete.
Produsele „Fomică?” corespund cerințelor consumatorilor moderni
Obiceiurile de consum ale românilor s-au schimbat considerabil în ultimii ani, tot mai mulți dintre aceștia adoptând un stil de viață mai sănătos, fiind mult mai atenți la ce consumă și mult mai informați.Consumatorii vor mai multă interacțiune cu brandurile și caută specialiști care să le dea încredere în ceea ce cumpără.
Răspunzând tendințelor actuale pentru o nutriție bazată pe ingrediente naturale, fără adaosuri și potențiatori de gust, “Fomică?” este potrivit pentru orice ocazie: mic-dejun, cină, pe drum, la serviciu, petreceri.
De câțiva ani tendințele de consum s-au îndreptat spre trei direcții: calitate nutritivă superioară, gust și conținut sănătos, iar brandul “Fomică?” urmărește îndeaproape îndeplinirea acestor tendințe căutate de piață.
Tehnologizarea – un aspect foarte important pentru livrarea unor produse de calitate
Nivelul de tehnologizare și experiența de cumpărare sunt iarăși atribute căutate de consumatori, iar ca producător nu mai poți ignora noile tehnologii dacă vrei să rămâi relevant pentru consumatorii moderni.
În fabrica de semipreparate a Grupului de firme Safir au fost realizate investiţii constante prin achiziţionarea de utilaje moderne.Întregul proces tehnologic este supravegheat de personalul Grupului pentru asigurarea unei bune desfăşurări a activităţii. Abatorul propriu, din care provine carnea refrigerată pentru obținerea preparatelor,dispune de un sistem de management integrat, în conformitate cu standardele ISO 9001:2015, SR EN ISO 14001:2015 și SR EN ISO 22000:2005, ISO 18001:2007 certificate de QS Cert și BRC, IFS.
Acest avans tehnologic a ajutat Grupul de firme Safir să-și eficientizeze afacerea, dar valorile tradiționale au fost păstrate prin rețete originale ce amintesc de gustul meselor de acasă.
Dacă vreți să aflați mai multe despre preparatele și semipreparatele de la “Fomică?” găsiți aici informații complete: https://www.safir.ro/ro/fomica