265
În timpul crizei coronavirusului, producătorul de lapte de măgăriță Eurolactis Italia Srl înregistrează o cerere din ce în ce mai mare de lapte vrac, pentru industria nutriției, precum și pentru un ingredient cosmetic brut, în special din partea producătorilor de săpun.
Cele mai multe calități
Laptele de măgar este bogat în vitamina E, aminoacizi, vitamine A, B1, B6, C, D, E și este echilibrat în omega 3 și 6, a declarat fondatorul și șeful dezvoltării afacerii, Pierluigi Christophe Orunesu.
Laptele de măgăriță conține, de asemenea, cantități mari de calciu și de patru ori mai puține grăsimi decât unele alte lapte mamifere comerciale. În plus, a spus Orunesu, este reputat că este natural hipoalergenic, conține retinol și aproximativ 1g / L de lizozim, o enzimă naturală antimicrobiană.
Deoarece lisozima este mai abundentă în laptele de măgar decât alt lapte tradițional, Orunesu a declarat că Eurolactis înregistrează vânzări crescute de lapte de măgar în timpul crizei COVID-19.
Cel mai apropiat de laptele uman
"Studii recente au arătat că laptele de măgar este laptele de mamifer cu cea mai apropiată compoziție de laptele uman", a spus Orunesu.
Orunesu a spus că dovezi științifice și publicații medicale au raportat despre proprietățile nutriționale unice ale laptelui de măgar, inclusiv un studiu în anul trecut în Journal of Pediatric Gastroenterology and Nutrition: A Novel Fortificator de lapte uman derivat din lapte la sugari prematuri: o probă controlată aleatorie .
Institutul Național de Cercetări pentru Științele Producției Alimentare (Cnr-Ispa) și echipa de terapie intensivă neonatală la Spitalul Universitar „Sant'Anna” din Città della Salute, ambele din Torino, cu sprijin din partea Compagnia di San Paolo di Torino, au condus Studiul, despre care Orunesu a spus că a demonstrat semne de intoleranță la hrănire a scăzut odată cu utilizarea laptelui de măgar.
Compania produce și vinde pulbere uscată congelată cu lapte de măgar din 2010 și își extinde rețeaua de colectare a laptelui în Italia.
Orunesu a adăugat că anul trecut, au fost semnate acorduri strategice cu actori cheie din industria alimentară pentru a sprijini o creștere organică a lanțului de aprovizionare, concentrându-se în același timp pe calitate și nu pe cantitate.