Tehnologii

210

În S1, afacerile Grupului AGRICOLA au crescut cu 7 %

autor

MeetMilk.ro

distribuie

(Comunicat) În primele 6 luni ale anului 2019Grupul de firme AGRICOLAînregistrează ocreștere a cifrei de afaceri de aproape 7% față de perioada similară a anului trecut, ajungând la 364,722 milioane de lei (în contextul în care anul trecut AGRICOLA a făcut exit din activitatea de retail de proximitate, iar la începutul acestui an a ieșit din afacerea Comcereal).“AGRICOLA continuă în 2019 strategia de consolidare a afacerilor care reprezintă core-business-ul companiilor grupului și chiar dacă a făcut exit din două afaceri – servicii pentru agricultură și retail de proximitate – realizează creșteri importante pe categoriile de bază, astfel încât după primul semestru al acestui an raportăm o creștere de 7% a afacerilor grupului nostru, în linia evoluției ultimilor ani”, declară Grigore Horoi, președintele AGRICOLA Bacău. Agricola Internaţional SA, cea mai importantă companie a Grupului AGRICOLA, în care sunt integrate lanțul de producție al cărnii de pasăre şi operatorul logistic, a înregistrat în primele șase luni o cifră de afaceri de 241,798 mil. lei, în condițiile în care a vândut cu aproape 9% mai multă carne de pasăre, creșterea valorică fiind de 11% față de anul trecut. “Cifra de afaceri obținută este rezultatul unei creșteri cantitative a vânzărilor de carne de pasăre, însă în special este rezultatul creșterii cantitative a vânzărilor AGRICOLA de produse diferentiatoare, cu valoare adaugată mare, și mă refer aici la Puiul Fericit și Puiul Fermierului, și chiar produsul lansat cu succes la sfârșitul anului 2018, Cocoșel de Pădure – primul pui coquelet proaspăt românesc. Strategia noastră mizează în continuare vânzările de pui cu creștere lentă, unde AGRICOLA deține 80% din piața internă” a precizat președintele AGRICOLA. Cifra de afaceri a companiei SALBAC a crescut în primele 6 luni cu 7%, ajungând la 64,898 mil. lei, în condițiile în care vânzările la categoria salamuri crud-uscate realizate au înregistrat o creștere de 8,5% în valoare, respectiv 4,5% în volum. În același timp, grupa salamurilor fiert-afumate înregistrează o menținere a volumelor de 4,35%, însă o creștere valorică de 4,3%. „Menținem tendinţa de creștere la grupa salamurilor crud-uscate, unde ne consolidăm poziția de lider de piață, iar Salamul de Sibiu AGRICOLA își întărește poziția de lider detașat în segment”, precizează Grigore Horoi.   Categoria semipreparate şi produse de tip ready-meal, obţinute la fabrica Europrod, a înregistrat în această perioadă o creştere a cifrei de afaceri de 12,34% (27,555 mil. lei), în contextul în care exporturile companiei în țările UE ating 25% din producție. La Europrod s-a finalizat la începutul acestui an o investiție ce a depășit 5,5 milioane euro, care a dublat capacitatea de producție.   În categoria ouălor proaspete, obținute la Avicola Lumina – Constanța, se înregistrează în primul semestru al anului o menținere a cifrei de afaceri – 26,399 mil lei, în condițiile unei creșteri a numărului de ouă vândute cu 16% (cu diminuarea unor activități conexe).   „Continuăm la nivel de grup strategia de creștere și diferențiere și suntem motivați să facem acest lucru atât de așteptările consumatorilor privind produse de înaltă calitate, cât și de distincțiile pe care produsele noastre de top le primesc în concursuri internaționale de calitate și gust: la începutul lunii iunie, la Monde Selection- Roma, au primit medalii de aur Puiul Fericit, Cocoșelul de Pădure, Ouăle Ochioase și Ouăle Inimoase, iar Salamul de Sibiu a fost distins cu medalia de argint. La sfârșitul lunii, Institutul Calității Gustului din Bruxelles, acorda câte două stele de aur Cocoselului de Pădure, Salamului de Sibiu și Ouălor Fericite AGRICOLA. Toate aceste distincții oferite de jurii formate din experți internaționali, chefi de restaurante cu stele Michelin, nutriționiști, chimiști și microbiologi vin să onoreze munca echipelor, colegilor din companiile AGRICOLA și, în același timp, ne obligă la menținerea calității produselor și a entuziasmului creativ”, afirmă Grigore Horoi.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2