227
Consumatorii din generația Z sunt mai preocupați de acreditările de sustenabilitate ale produselor alimentare și de băuturi decât cei din generația Boomers și găsesc produsele vegetariene și vegane mai atrăgătoare, arată o nouă cercetare efectuată de compania de PR Ingredient Communications care a anchetat 1.000 de adulți în SUA și Uniunea Europeană.
O treime dintre cei cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani (34%) au declarat că consideră ei „foarte important” ca un produs să fie fabricat în mod durabil, comparativ cu 18% din cei cu vârsta de 65 de ani și peste.
Totodată, 38% dintre tinerii cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani au declarat că afirmațiile vegetariene asupra produselor sunt „foarte atrăgătoare” și 33% au spus că simt același lucru cu afirmațiile vegane.
Cu toate acestea, doar 6% dintre respondenții cu vârsta peste 65 de ani au spus că consideră că afirmațiile vegetariene sunt „foarte atrăgătoare” și doar 3% au spus același lucru despre afirmațiile vegane.
Cele două generații diferă nu numai în ceea ce privește problemele de mediu și etice. Cei mai tineri consumatori sunt mult mai sensibili la preț. În sondaj, 29% dintre respondenții cu vârsta cuprinsă între 18 și 24 de ani au spus că este „foarte important” ca un produs să fie cel mai ieftin disponibil, în timp ce doar 3% dintre persoanele cu vârsta peste 65 de ani au fost de acord. suplimentar pentru un produs care este realizat în întregime cu ingrediente pe care le recunosc, 67% spunând că ar face acest lucru. În schimb, doar 27% dintre cei cu vârsta peste 65 de ani ar plăti mai mult.
Richard Clarke, Managing Director Ingredient Communications, a declarat: „Nu este o surpriză faptul că consumatorii mai tineri și mai în vârstă văd lumea diferit. Însă acest sondaj pune în lumină modul în care opiniile lor diverg în sectorul alimentar și al băuturilor.
Aceste cunoștințe evidențiază importanța alinierii dezvoltării produsului și a marketingului cu viziunea asupra lumii a consumatorului țintă demografic. Deși vor exista puncte comune între generații, zonele de dezacord pot fi destul de izbitoare - și acest lucru înseamnă că o abordare unică pentru toate este riscantă. ”
Cercetarea, efectuată de SurveyGoo în septembrie 2020, a constatat, de asemenea, că cei mai tineri cumpărători au cele mai puternice sentimente împotriva ingredientelor modificate genetic. % de peste 65 de ani.
În plus, în timp ce aproape patru din zece (38%), dintre tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 și 24 de ani cred că eticheta afirmă că „fără gluten” este un semn că un produs este „foarte sănătos”, doar 6% dintre Boomers susțin acest punct de vedere. 31% dintre 18-24 de ani au declarat că consideră că o afirmație fără gluten pentru un produs este „foarte atrăgătoare”, comparativ cu 8% dintre cei peste 65 de ani.