210
Pandemia a consolidat accentul asupra sănătății și imunității generale, consumatorii căutând alimente și ingrediente care susțin sănătatea personală.
Accentul pe sănătate
Innova Market Insights prezintă raportul anual Top 10 Trends. Raportul cuprinzător echipează producătorii, comercianții cu amănuntul și mărcile cu cele mai recente informații pentru a stimula inovația și a răspunde cerințelor actuale ale consumatorilor.
Top 10 tendințe ale Innova Market Insights pentru 2021 oferă o aprofundare aprofundată a modului în care industria alimentară și a băuturilor a evoluat progresiv. Pe măsură ce COVID-19 transformă obiceiurile noastre în materie de cumpărături și alimentație, rămâne înaintea curbei și păstrarea pe partea de sus a peisajului în schimbare și sofisticat al produselor alimentare și al băuturilor este de o importanță capitală.
Pandemia a consolidat accentul pe sănătatea generală și imunitatea, consumatorii căutând alimente și ingrediente care susțin sănătatea personală. Acum se acordă atenție peisajului post-COVID pentru a explora modul în care aceste noi comportamente vor modela viitorul industriei alimentare și a băuturilor.
„Transparența pe întregul lanț de aprovizionare va domina în 2021, consumatorii căutând mărci care pot construi încredere, pot furniza produse autentice și credibile și pot crea încredere cumpărătorilor în climatul actual și post-COVID”, subliniază Lu Ann Williams, Director Insights și Inovație la Innova Market Insights.
Innova Market Insights anticipează tendințele de vârf și oferă date bogate pentru a sprijini mărcile cu revigorare sau accelerare promptă după COVID-19. Noile tendințe pentru 2021 sunt:
1. Triumful transparenței
Studiul Innova Consumer Survey 2020 arată că șase din 10 consumatori globali sunt interesați să afle mai multe despre de unde provin alimentele. Transparența domină cererea consumatorilor în 2021. Creșterea transparenței pentru a răspunde cerințelor evolutive ale etichetei etice, ecologice și ecologice ale consumatorilor este esențială.
Mărcile care adoptă și împerechează noi tehnologii de ambalare, cum ar fi codurile de bare invizibile și tehnologia de comunicare în câmpul apropiat, cu povestiri creative și semnificative vor avea succes. Tendința stilului de viață al consumatorilor către o viață mai curată extinde și crește așteptările în jurul a ceea ce constituie o etichetă curată. Aspectele includ bunăstarea umană / animală, transparența lanțului de aprovizionare, nutriția alimentată de plante și aprovizionarea durabilă.
2. Avansul produselor vegetariene
Pe măsură ce tendințele bazate pe plante ating starea fenomenului global, definiția „bazată pe plante” este în continuă evoluție. Apelul său în creștere va conduce la extinderea în diferite regiuni și categorii în 2021, inclusiv cererea accelerată pentru noi formate, proteine vegetale și alternative mai sofisticate. Propulsate de preocupările privind durabilitatea și bunăstarea animalelor, alimentele cultivate în laborator au potențialul de a perturba industria prin integrarea utilizării noilor tehnologii.
Studiul Innova Consumer Survey 2020 a indicat că primele 4 motive pentru care se iau în considerare alternativele pe bază de plante au fost sănătatea, varietatea dietei, durabilitatea și gustul. Pe măsură ce consumatorii consumă proteine vegetale, atrag atenția oportunitățile și provocările legate de preferințele regionale ale consumatorilor și de așteptările de durabilitate.
3. Alimente personalizate.
Nutriția personalizată este în centrul atenției, deoarece consumatorii caută opțiuni pentru alimente și băuturi care se potrivesc stilului lor de viață unic. Consumatorii se așteaptă la o abordare adaptată a alimentației, cu progrese tehnologice, lansări noi constante și experiențe senzoriale captivante, care oferă posibilitatea ca stilurile de viață personalizate să se extindă la consumul de alimente și băuturi.
Sfaturile sofisticate și nutriționale personalizate privind alimentele funcționale sunt încă scumpe, dar apariția platformelor tehnologice permite un serviciu comparabil pentru clienți prin automatizare. Studiul Innova Consumer Survey 2020 a arătat că 64% dintre consumatorii globali au găsit mai multe modalități de a-și adapta viața și produsele în funcție de stilul, credințele și nevoile lor individuale.
4. HoReCa scade, gătitul acasă crește
Pe măsură ce serviciile alimentare și domeniile de vânzare cu amănuntul se suprapun din ce în ce mai mult, consumatorii pot mânca ceea ce doresc, când și unde doresc. Consumatorii caută comoditate, experiențe mai bogate și răsfăț accesibil. Ospitalitatea tradițională se îndepărtează, în special cu COVID-19, oferind consumatorilor mai mult timp pentru a rămâne acasă și pentru a-și ascuți propria pricepere culinară.
Gătirea crescută la domiciliu conduce la utilizarea seturilor de mâncare convenabile / a starterelor și a ingredientelor mai sofisticate, rezultând noi experiențe alimentare. Studiul Innova Consumer Survey 2020 a constatat că 46% dintre consumatori consideră că produsele de marcă ale restaurantelor sunt o modalitate convenabilă de a obține experiența și aromele restaurantului acasă. Împreună cu creșterea livrării la restaurant, consumatorii pot acum accesa direct multe produse de specialitate care anterior erau accesibile doar prin intermediul serviciilor alimentare.
5. În ton cu imunitatea
Anxietatea continuă care decurge din COVID-19 îi va încuraja pe consumatori să-și acorde prioritate sănătății imune până în 2021.
Conform sondajului Innova Consumer Survey 2020, șase din 10 consumatori mondiali caută din ce în ce mai mult produse alimentare și băuturi care să-și susțină sănătatea imună. Ingredientele care stimulează imunitatea vor juca un rol semnificativ în anul următor, în timp ce cercetarea și interesul pentru rolul microbiomului și nutriția personalizată ca modalități de consolidare a imunității se vor accelera. Alte tendințe identificate, sunt:
6. Hacking nutrițional (”împrumuturi” tehnologice)
7. Stare de spirit: Următorul nivel (Izolare)
8. Conflictul tendințelor (comportamente contradictorii)
9. Nostalgia modernă (reinterpretarea unor comportamente în condiții de izolare fizică)
10. Vârsta categoriilor care determină tendințele (Influența milenienilor și a generației Z devine, oarecum, asemănătoare cu cea a categoriilor înaintate de vârstă)
„Industria alimentară și a băuturilor, în continuă evoluție, a înregistrat o presiune semnificativă a consumatorilor pentru transparență pe tot parcursul lanțului de aprovizionare, produse care stimulează imunitatea și utilizarea tehnologiei. 2021 este un an imens pentru oportunități și inovație care să răspundă acestor nevoi ”, împărtășește Lu Ann Williams.
„Pe baza celor mai recente sondaje Innova Consumer Survey 2020 și a constatărilor bazei de date, Top Tendințele noastre pentru 2021 dezvăluie cele mai recente informații despre necesitatea de a ști pentru a permite mărcilor să crească, să inoveze și să conducă în industria alimentară și a băuturilor.