Potrivit Global Meat News, discounter-ul Lidl introdice, e drept, pentru început, în Marea Britanie, un nou sistem de etichetare a cărnii, conceput pentru a oferi transparență asupra metodelor de producție, pentru consumatori. Etichetarea, similară ambalajului de ou Lidl, oferă informații simple despre sistemele agricole: Organic, Free Range, Indoor +, British Indoor și Indoor. Lidl a declarat că a introdus acest sistem ca răspuns la cercetarea efectuată pe clienți, care a constatat că 71% dintre consumatori au cerut comercianților cu amănuntul să devină mai transparenți cu informațiile afișate. Procesul va fi introdus în produsele proaspete de pui de la Lidl înainte de a fi potențial lansat pentru alte produse din carne. Ryan McDonnell, directorul comercial al Lidl GB, a declarat: "Pentru a ne asigura că vom continua să producem alimente bune pentru toate gospodăriile, este important să oferim clienților produse de calitate din carne care provin dintr-o gamă de sisteme agricole diferite. Pe lângă colaborarea cu parteneri de încredere, pentru a oferi clienților noștri încrederea că standardele de bunăstare sunt menținute, considerăm că este important să le furnizăm informații foarte clare și obiective privind modul în care a fost produsă carnea pentru a le permite să ia o decizie de cumpărare informată. "Având în vedere că metoda de etichetare a producției a fost pusă în practică de câțiva ani pe ambalajul ouălor, este logic să aplicăm același concept produselor din carne. Este un subiect care a fost discutat extensiv în întreaga industrie și suntem încântați că, prin modelul nostru de afaceri slab și agil, suntem într-o poziție puternică pentru a putea efectua acest proces pentru clienții noștri și pentru a împărtăși constatările noastre pentru a sprijini orice viitor evoluții.“ Procesul a fost lăudat de ONG-urile care au sub supraveghere sistemele de bunăstare a animalelor și de organismele de acreditare. Sophie Elwes, cercetător științific pentru animalele de fermă la RSPCA, a declarat: "Aceasta este o mișcare foarte încurajatoare, deoarece RSPCA a militat mult timp pentru ca metoda de etichetare a producției să devină obligatorie pentru produsele de origine animală și sperăm că alți comercianți cu amănuntul vor urma conducerea Lidl .“ Dr. Tracey Jones, directorul departamentului de alimentație Compassion in World Farming, a felicitat cum ar face mai ușor cumpărătorii să achiziționeze opțiuni de bunăstare, în timp ce directorul executiv al Red Tractor, Jim Moseley, "a salutat orice inițiativă care ajută cumpărătorii care caută eticheta Red Tractor să ia o decizie în cunoștință de cauză cu privire la alimentele pe care doresc să le cumpere ". Lidl s-a angajat, de asemenea, să aprovizioneze întregul comerț cu pui proaspăt din fermele din Marea Britanie până în octombrie 2018. Rețeaua deține deja două treimi din produsele sale de bază în Marea Britanie, dar se angajează să extindă acest procent și în continuare.