”Noi suntem la capacitate maximă cu producția. Dacă anul trecut produceam 10 tone de lapte pe zi, acum producem 15 tone pe zi, tot laptele fiind utilizat pentru fabricarea brânzeturilor”, a adăugat Marius Bîcu. Chiar dacă lucrează la capacitate maximă, Marius Bîcu spune că nu este momentul pentru a face investiții majore în extinderea capacității de producție a Unilact. ”Facem investiții doar în limita profitului reinvestit, pentru a fi scutiți de plata impozitului pe profit. Anul acesta ne așteptăm, de altfel, și la o creștere a profitabilității. Dacă anul trecut marja de profit a fost de 7%, anul acesta ne așteptăm să ajungă la 10%”, a mai spus managerul Unilact. Compania, care deține brandurile Unilact și De la Ferma, este un business integrat. Unilact Transilvania deține mai multe terenuri agricole pe care cultivă furajele cu care sunt crescute animalele, de la care provine cea mai mare parte a laptelui procesat în fabrica de brânzeturi Unilact din localitatea Unirea din județul Alba. Unilact livrează peste jumătate din producție la export, cele mai mari piețe fiind Spania și Italia. Cel mai mult au crescut însă exporturile către Anglia în acest an. Pentru export, Unilact a dezvoltat gama Pachet de Acasă, care pune accentul pe identitatea românească a produselor. ”Marca Pachet de Acasă o avem de vreo patru ani, însă anul acesta a trecut printr-un proces de rebranding, gândit special pentru comunitățile românești de afară”, a mai spus Marius Bîcu.