”Tradiționalii” își mută vânzările din ce în ce mai mult pe Facebook. Mai mult, micii gospodari români şi-au mutat producţiile în mediul vitrual, în grupuri, create pe reţele sociale, destiante comercializării de produse agroalimentare. Spre exemplu, grupul de pe Facebook Ţăranii Dobrogeni, înfiinţat de procesatorul de cătină Ioana Moroșanu din Constanţa, a adunat peste 45.000 de membri la nici un an de la înfiinţare, fiind un loc în care ţăranii constănţeni îşi găsesc piaţă de desfacere pentru produsele lor, precum animale vii, preparate din carne, produse lactate sau de panificaţie, fructe, legume, miere, ţuică, dar şi alte produse artizanale. Astfel, micii producători din judeţul Constanţa încarcă poze pe grup cu produsele pe care le comercializează, stabilesc preţul, aşteaptă comenzile, iar odată pe săptămână livrează comenzile primite la domiciliul clientului. Producătorul Adina Ion, care comercializează produse lactate, spune că reuşita platformei se datorează faptului că românii au început să fie mai atenţi la ceea ce consumă familiile lor, menţionând că prezenţa pe grupul de Facebook Ţăranii Dobrogeni a ajutat-o să îşi facă cunoscute produsele în zonă. „Noi vindem produse lactate, pe care le facem din laptele produs de cele trei văcuţe din gospodărie, iar bunica mea mai face ocazional cozonac, brânzoaice, chec, produse făcute în casă. Nu e vorba de nu ştiu ce profit, ci de supravieţuire. O dată pe săptămână distribuim produsele, dar au fost oameni care au venit şi acasă. Noi acoperim doar judeţul Constanţa. Înainte vindeam laptele la centrul de colectare cu 0,5 lei litrul, era o sumă infimă”, a declarat pentru ZF Adina Ion, care prin platforma Tăranii Dobrogeni vinde acum laptele la 3 lei litrul.