„Anul trecut l-am terminat cu o cifră de afaceri de 43,2 milioane de lei (circa 10 mil. euro) şi cu 174 de angajaţi”, a declarat oficialul companiei pentru Ziarul financiar. Florian Mihuţ a adăugat că în acest an se vor face noi investiții, urmând a fi cumpărate 30 de camioane, bugetul alocat fiind de puţin peste 2 milioane de euro, şi vor fi angajaţi încă 30 de şoferi, având în vedere volumul mai mare de mărfuri pe care îl va transporta Frigoexpres. Compania va ajunge astfel la 120 de camioane. La finalul lui noiembrie anul trecut, companiei i-a fost aprobat planul de reorganizare, propus în cadrul procedurii de insolvenţă. Creditorii firmei au aprobat aplicarea planului pe o perioadă de 36 de luni, începând cu decembrie 2014. Frigoexpres se află sub administrarea judiciară a Casei de Insolvenţă Transilvania. Printre creditorii companiei se numără BCR, Banca Transilvania şi Agenţia Naţională de Administrare Fiscală. Planul de reorganizare prevede, pe lângă achitarea a 55% din datoriile către creditori, dintr-un total de 60 de milioane de lei, şi extinderea şi reînnoirea parcului auto în vederea onorării contractelor aflate în derulare. „Vrem să ne consolidăm poziţia pe piaţa internă şi externă”, a spus el. Frigoexpres transportă marfă pentru clienţi din industria cărnii, a lactatelor şi din domeniul legumelor şi fructelor, dar distribuie marfă şi pentru cele mai mari hipermarketuri din ţară. Frigoexpress are contracte cu Carrefour, Billa, Lidl şi Unilever pe transport extern. Transportatorul orădean de marfă Frigoexpres, care a intrat în insolvenţă în anul 2013, a ajuns să îşi asigure 70% din business din livrările în străinătate. În anul 2013, compania a avut o cifră de afaceri de 12 mil. euro şi pierderi de circa 3,6 mil. euro, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe. Compania şi-a redus numărul de camioane la 120 faţă de 180 înainte de a intra în insolvenţă, dar şi numărul de angajaţi la 170 de persoane faţă de 255. În 2007 Frigoexpres avea 400 de camioane.