Grupul german Metro a raportat vanzari de 46,3 miliarde euro in primele noua luni ale anului 2013, in scadere cu 2,2% fata de aceeasi perioada din anul anterior, in principal ca urmare a vanzarii operatiunilor Real din Europa de Est si a efectelor negative asupra cursului valutar. Potrivit comunicatului emis de companie, vanzarile aferente celui de-al treilea trimestru s-au situat cu 2,1% sub cele inregistrate in trimestrul trei din 2012, pana la 15,5 miliarde euro, afirma Modern Buyer. Ponderea vanzarilor diviziilor on-line, livrari la domiciliu, activitati din francize precum si a branduri proprii s-a majorat in totalul vanzarilor in perioada mentionata. Pe parcursul trimestrului trei a avut loc un eveniment important: finalizarea tranzactiei prin care magazinele Real din Europa de Est au fost preluate de catre retailerul francez Auchan. In ceea ce priveste divizia Cash&Carry, aceasta a raportat vanzari in scadere cu doua procente in perioada ianuarie-septembrie 2013, pana la 22,6 miliarde euro. Ajustand rezultatele in functie de cesionarea Makro Cash & Carry din Marea Britanie, vanzarile s-au situat la nivelul celor inregistrate in perioada similara din 2012. (Mai multe, pe www.modernbuyer.ro)