News

116

Afacerile agricola bacau au crescut cu 23% in primele 9 luni ale anului

autor

MeetMilk.ro

distribuie

In primele noua luni ale anului 2010, pe principalele categorii de produse comercializate (carne de pui, mezeluri, semipreparate si, respectiv, oua consum) Grupul de firme Agricola Bacau a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 23%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, se arata intr-un comunicat remis de companie.

Defalcat pe categoriile de produse comercializate sub brandul Agricola Bacau, vanzarile inregistrate dupa primele trei trimestre ale acestui an, fata de perioada similara a anului 2009, au urmatoarele evolutii: carne de pui crestere de 20% (+32% in volum), salamuri crude uscate si preparate fierte afumate+ 38% (+59% in volum), semipreparate si produse pregatite din carne + 6% (+ 11% in volum), oua consum scadere de 16% (- 10% in volum). In timp ce toate categoriile de produse de larg consum au inregistrat anul acesta cresteri de preturi, pretul mediu la carnea de pasare este cu 10% mai mic fata de cel inregistrat in 2009, asta si in contextul in care subventiile din agricultura au fost retrase de la 1 ianuarie 2010. Cu toate acestea, Agricola Bacau s-a adaptat foarte bine la cerintele si asteptarile clientilor si consumatorilor sai si a reusit sa creasca la o cota de piata de 14% la carnea de pui (chiar 16% in retailul modern). "Desi contextul economic este unul dificil, am crescut cifra de afaceri, am fost inovativi, am lansat produse noi si am comunicat, iar feedback-ul n-a intarziat sa apara", a declarat Grigore Horoi, presedinte Agricola Bacau.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2