116
Defalcat pe categoriile de produse comercializate sub brandul Agricola Bacau, vanzarile inregistrate dupa primele trei trimestre ale acestui an, fata de perioada similara a anului 2009, au urmatoarele evolutii: carne de pui crestere de 20% (+32% in volum), salamuri crude uscate si preparate fierte afumate+ 38% (+59% in volum), semipreparate si produse pregatite din carne + 6% (+ 11% in volum), oua consum scadere de 16% (- 10% in volum). In timp ce toate categoriile de produse de larg consum au inregistrat anul acesta cresteri de preturi, pretul mediu la carnea de pasare este cu 10% mai mic fata de cel inregistrat in 2009, asta si in contextul in care subventiile din agricultura au fost retrase de la 1 ianuarie 2010. Cu toate acestea, Agricola Bacau s-a adaptat foarte bine la cerintele si asteptarile clientilor si consumatorilor sai si a reusit sa creasca la o cota de piata de 14% la carnea de pui (chiar 16% in retailul modern). "Desi contextul economic este unul dificil, am crescut cifra de afaceri, am fost inovativi, am lansat produse noi si am comunicat, iar feedback-ul n-a intarziat sa apara", a declarat Grigore Horoi, presedinte Agricola Bacau.