143
"Volumul de carne de pui comercializata in primul trimestru al acestui an a fost egal cu cel inregistrat in perioada similara a anului trecut, iar veniturile obtinute din comercializarea carnii de pui au fost mai mici cu aproape 7 procente fata de trim I al anului 2009. Apreciam aceste cifre ca fiind un rezultat bun, in conditiile in care consumul scazuse cu 18 procente la inceputul acestui an. In trimestrul al doilea piata si-a mai revenit, cu toate ca primele 5 luni indica, in continuare, o scadere a consumului cu 4%. Cu toate acestea, Agricola Bacau s-a adaptat foarte bine la cerintelesi asteptarile consumatorilor si clientilor sai, a inovat si a lansat produse noi, respectiv Puiul Antistres si, mai nou, Puiul Fericit, iar rezultatele sunt : o crestere de 22,25% in volum si 13,5% in valoare la carnea de pui" , a declarat Grigore Horoi, presedinte Agricola Bacau. Agricola Bacau si-a bugetat o crestere a cifrei de afaceri pentru anul 2010 cu aproximativ 17%, cu o marja neta de 3,5 – 4%, in conditiile in care piata va accepta inevitabilele cresteri ale preturilor.