Aceasta prezinta 37 de modele de branding de succes, din diverse industrii, reflectand imaginea generala a potentialului de afaceri si investitional al pietei romanesti. Cele 37 de branduri de referinta din Romania au urcat pe podium pentru a primi trofee Superbrands. Le mentionam pe cele din industria bunurilor de larg consum: Agricola Bacau, Avon, Beciul Domnesc, Bonduelle, Borsec, Chivas Regal, Coca Cola, Doncafe, Heineken, Johnson's Baby, Kandia, Nivea, Santal, Vel Pitar, Yves Rocher. Editia 2011 / 2012 a cartii Consumer Superbrands pentru Romania cuprinde povestile de succes dezvaluite de catre cele 37 de branduri, internationale si autohtone, puternice prin reputatie si notorietate, care opereaza pe piata romaneasca. Cercetarea Superbrands pentru programul curent a analizat 1.260 de branduri din 48 de categorii de produse si servicii. Filtrul calitativ a fost asigurat de catre Consiliul Superbrands format din 26 specialisti in management, marketing, comunicare si branding, care a evaluat brandurile pe criteriile aplicate la nivel mondial de catre organizatia Superbrands: calitate, incredere si diferentiere pe piata. Un numar de 740 de branduri s-au calificat pentru cercetarea de piata, realizata de catre Superbrands Romania in colaborare cu Nielsen Romania pe un esantion reprezentativ de 1.500 de consumatori. La finalul cercetarii, 300 de branduri au obtinut statutul de Superbrand pe piata din Romania, lista completa a acestora fiind publicata in cartea Consumer Superbrands pentru Romania, editia 2011/12. Distribuita la nivel national si prin reteaua de birouri Superbrands international in peste 80 tari de pe toate continentele, cartea constituie, prin brandurile puternice intrate in program, un exceptional instrument de promovare a potentialului pietei romanesti, putand fi considerata si un purtator de imagine pentru Romania.