News

206

Aldi a intrat pe piața de food-retail din China

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Retailer-ul Aldi, din Germania, și-a făcut oficial intrarea pe piața din China, cu două magazine fizice în Shanghai. Imediat, va urma deschiderea unui magazin transfrontalier de comerț electronic, mai întâi pe Tmall Global și apoi un magazin flagship online în Tmall obișnuit un an mai târziu.   Echipa de experți Mintel a vizitat recent sucursala Aldi din districtul Jing'an. Aici, au analizat lucrurile care i-au surprins în timpul vizitei, modul în care Aldi depășește alți retaileri, precum și provocările cu care se va confrunta lanțul de supermarketuri din China.   În ciuda spațiului mai mic și a unităților limitate SKU, Aldi reușește să acopere aproape toate categoriile de produse care fac nevoile zilnice ale consumatorilor. Adunând aceeași strategie de produs ca și magazinele sale la nivel global, majoritatea produselor de vânzare cu amănuntul Aldi sunt de la mărci exclusiviste alese chiar de specialiștii proprii.   În această privință, Aldi are avantajul controlului calității și al siguranței produselor - care este în conformitate cu ceea ce s-au poziționat întotdeauna pentru a fi, adică pentru a oferi „o calitate înaltă la o valoare bună”.   Se spune că Aldi încearcă în prezent și testează strategii inovatoare de vânzare cu amănuntul din China, din care apoi fac rapid ajustări și îmbunătățiri pe baza feedback-ului clienților și colectarea datelor.   Aldi oferă un amestec de produse importate și locale; produsele importate îl pot ajuta pe Aldi să concureze cu supermarketurile premium care se concentrează pe mărfurile importate; în timp ce produsele provenite local sunt o afacere bună pentru consumatorii chinezi, informează Mintel care analizează afacerile Aldi din China.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2