(Corespondență de la Koln) Ziua de 7 octombrie s-a dovedit a fi, pentru firmele românești prezente la Anuga 2013, deosebit de fructuoasa, standurile fiind vizitate de numeroși specialiști din domeniul industriei alimentare, precum și de un public numeros. Demn de remarcat, însă, este faptul că, pentru multe companii au început negocierile în vederea deschiderii de noi linii de afaceri cu parteneri externi. Astfel, cei de la Agricola Internațional Bacău au declarat revistei noastre că sunt deosebit de mulțumiți de contactele pe care le-au avut până acum, la fel ca și cei de la Mariflor Prodcom, care s-au declarat a fi încântați de rezultatele preliminarii din primele zile de prezență la standurile celei mai mari manifestări de gen, din lume. La rândul ei, compania Vascar a atras atenția vizitatorilor cu un stand special, produsele expuse deschizând apetitul pentru consum al vizitatorilor, dar și pe cel al traderilor, pentru afaceri. Angst, firmă cu ștate vechi la Anuga preconizează o serie crescută de negocieri, ”en vedette” fiind, bineînțeles, Salamul de Sibiu produs la Salsi. Și firma Aaylex socotește deja succese în relația cu viitorii parteneri externi, iar Cosm Fan, ca de fiecare dată, sunt foarte căutați de publicul larg, pentru produsele de o deosebită calitate, expuse la propriul stand. La rândul nostru, putem spune că infoALIMENT și revistele Fabrica de Carne și Fabrica de Lapte au purtat dialoguri fructuoase cu firme din Franța, Brazilia, Germania, Italia etc, acestora fiindu-le prezentată activitatea Agenției și programul editorial, dar și Conferința Internațională Meat&Milk la care, deja s-au anunțat o serie de participări pentru ediția din vara anului 2014. Vom reveni cu noutăți. (Claudia Bocean și Elena Radu, 7 octombrie 2013, Koln) GALERIE FOTO ANUGA 2013