170
Prezentă pentru prima oară la Târgul Anuga, compania Salamandra s-a evidențiat deja, între celelalte participări românești, atrăgând atenția buyer-ilor internaționali. Special pentru revistea Meat.Milk., doamna Gabriela Cârstean a declarat că privește cu foarte mare încredere prezența la standuri, mai ales că gama de produse pe care o expune compania pe care o conduce și pe care o propune pentru export conține produse tradiționale de cea mai bună calitate, cum ar fi: mușchi file, tobă, salam de vară, slănină extra, cabanos și, bineînțeles, jumările care sunt ”specialitatea casei”. În prezent, volumul exportului companiei Salamandra se ridică la 5 %, țările țintă fiind, în principal, Germania și Spania, dar, desigur, se dorește extinderea. Totodată, doamna Cârstean ne-a declarat că, începând cu anul 2018, Salamandra are planificată o campanie de rebranding, urmând să se axeze pe ptorduse tradiționale de top care vor fi comercializate sub marca Samara Meat. (Veronica Ursachi-Corespondență din Koln, 10 octombrie 2017)