News

215

Auchan îşi vede afacerile date peste cap din cauza Covid-19

autor

MeetMilk.ro

distribuie

European Supermarket Magazine informează că oficiali ai Auchan-Franța, au declarat că performanța sa din acest an va depinde de impactul focarului de coronavirus, după ce rezultatele din 2019 au arătat primele avantaje ale planului de revenire a retailerului.

Pentru a-și îmbunătăți rezultatele, Auchan a redus costurile și a închis sau a vândut magazine neprofitabile din Franța, Rusia, China și din alte părți. De asemenea, a ieșit din operațiuni în pierdere în Italia și Vietnam.

Totuși, Auchan a avertizat asupra impactului potențial al focarului de coronavirus asupra operatorului său de hipermarketuri chinez Sun Art Retail, care se confruntă deja cu o concurență acerbă. Aproximativ 29% din veniturile lui Auchan sunt obținute în Asia.

"Evoluția rezultatelor economice depinde de consecințele COVID-19 asupra economiei chineze și a rezultatelor Sun Art, care este prea devreme pentru a estima, precum și de alte țări", a declarat grupul într-un comunicat.

Deja, Sun Art Retail a închis patru magazine în ianuarie și februarie, în regiunea Hubei, și aștepta permisiunea să le redeschidă, a declarat, într-o conferință de presă, președintele Auchan Retail, Edgard Bonte.

El a mai spus că, acasă, în Franța, clienții îngrijorați de focarul de coronavirus fac stocuri cu consumabile de bază.

Auchan Retail a menționat că a avut în vedere în continuare realizarea unei marje de câștig înainte de dobândă, impozite, amortizare și amortizare (EBITDA) de 6% până în 2022 și pentru aceasta va avea nevoie de economii de 1,1 miliarde EUR, din care 239 milioane EUR în 2019

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2