Newseye

511

Auchan îşi vede afacerile date peste cap din cauza Covid-19
MeatMilk

Author

MeatMilk.ro

Share on

facebooktwitter
article

European Supermarket Magazine informează că oficiali ai Auchan-Franța, au declarat că performanța sa din acest an va depinde de impactul focarului de coronavirus, după ce rezultatele din 2019 au arătat primele avantaje ale planului de revenire a retailerului.

Pentru a-și îmbunătăți rezultatele, Auchan a redus costurile și a închis sau a vândut magazine neprofitabile din Franța, Rusia, China și din alte părți. De asemenea, a ieșit din operațiuni în pierdere în Italia și Vietnam.

Totuși, Auchan a avertizat asupra impactului potențial al focarului de coronavirus asupra operatorului său de hipermarketuri chinez Sun Art Retail, care se confruntă deja cu o concurență acerbă. Aproximativ 29% din veniturile lui Auchan sunt obținute în Asia.

"Evoluția rezultatelor economice depinde de consecințele COVID-19 asupra economiei chineze și a rezultatelor Sun Art, care este prea devreme pentru a estima, precum și de alte țări", a declarat grupul într-un comunicat.

Deja, Sun Art Retail a închis patru magazine în ianuarie și februarie, în regiunea Hubei, și aștepta permisiunea să le redeschidă, a declarat, într-o conferință de presă, președintele Auchan Retail, Edgard Bonte.

El a mai spus că, acasă, în Franța, clienții îngrijorați de focarul de coronavirus fac stocuri cu consumabile de bază.

Auchan Retail a menționat că a avut în vedere în continuare realizarea unei marje de câștig înainte de dobândă, impozite, amortizare și amortizare (EBITDA) de 6% până în 2022 și pentru aceasta va avea nevoie de economii de 1,1 miliarde EUR, din care 239 milioane EUR în 2019

Did you learn something new from this article?

Previous article
Next article

Read also:

Are you ready to grow your business?

Subscribe to our newsletter to stay up to date with the latest news.