Începând din luna iunie, Puiul Ţărănesc produs la Avicola Crevedia part of Agroli Group va ajunge şi pe mesele românilor, după ce până acum a fost un produs dedicat exportului pe cele mai exigente pieţe din Europa de Vest. Puii Ţărăneşti de la Avicola Crevedia sunt crescuţi în ferme cu lumină naturală şi ies în curte, iar ritmul lor de creştere este mult mai lent decât al puilor obişnuiţi care cresc într-un mediu mult mai controlat. De aceea, un Pui Ţărănesc creşte în aproximativ 60 de zile, în timp ce puiul obişnuit, cel comercializat în toate magazinele din România, ajunge la abator după doar 30 de zile. Puiul Ţărănesc de la Avicola Crevedia este produs conform celor mai înalte standarde de calitate şi igienizare la nivel european. Din luna iunie, Puiul Ţărănesc va fi disponibil în reţeaua de magazine Crevedia Express, sub marca La Ferma, dar şi în hipermarketurile Cora din Bucureşti, sub marca proprie, cu menţiunea „Produs exclusiv de Avicola Crevedia”. „Puiul Ţărănesc este un produs de calitate superioară pe care l-am comercializat până acum pe cele mai exigente pieţe din Europa de Vest. Mai mult decât atât, pasagerilor care calatoresc la business si first class cu compania aeriană KLM li se serveşte acest produs. O dovadă în plus a calităţii sale. Ne bucurăm că am reuşit să îl aducem şi pe piaţa locală. Pentru început preconizăm vânzări de 5 tone/săptămână, iar odată cu extinderea capacităţii de producţie, din luna iulie, mizăm pe o creştere progresivă a vânzărilor”, a declarat Rami Ghaziri, CEO Agroli Group. Capacitatea actuală de producţie a Puiului Ţărănesc este de 40 de tone/săptămână. Din 2011 până acum, întreaga producţie de Pui Ţărănesc a fost destinată exporturilor, asigurând 60% din cifra de afaceri a companiei. Produsul ajunge cu etichetă de Avicola Crevedia direct pe rafturile magazinelor din Olanda, Germania, Franţa şi Marea Britanie. Despre Agroli GroupAgroli Group a preluat în 2006 Avicola Crevedia şi Avicola Tărtăşeşti şi a început un amplu proces de investiţii. În cei 7 ani de la preluare, investiţiile s-au materializat în înalta tehnologizare a liniilor de producţie şi abatorizare. În acest moment Agroli Group îşi susţine întreg ciclul de producţie, de la procesul de incubare a ouălor şi creşterea puilor cu furaje proprii, până la producţia efectivă şi comercializarea produselor finite. Toate etapele sunt asigurate de cele 4 entităţi din cadrul grupului: Avicola Tărtăşeşti (creştere şi reproducere păsări, staţie de incubaţie), Avicola Crevedia (ferme de păsări şi abator), Fabrica de Nutreţuri Combinate, Crevedia Express (magazine proprii de desfacere). Produsele ce ies pe poarta Avicola Crevedia part of Agroli Group ajung pe rafturile magazinelor din România etichetate cu una din mărcile: Avicola Crevedia, La Ferma, La Ferma Gourmet sau sub mărcile proprii ale marilor lanţuri de supermarketuri. www.agroli.ro, facebook.com/agroli, twitter.com/AgroliGroup