News

218

Belgia pune capăt interdicției promoțiilor la supermarketuri

autor

MeetMilk.ro

distribuie

European Supermarket Magazine informează că Belgia va pune capăt unei interdicții la promoțiile și reducerile de supermarketuri destinate să descurajeze cumpărarea de panică după plângerile că consumatorii se confruntă cu prețuri mai mari într-un moment de dificultăți economice din cauza coronavirusului.

Belgienii, la fel ca mulți consumatori din alte țări, s-au aprovizionat după ce au fost anunțate măsuri de distanțare socială, eliminând rafturile de capse precum hârtie igienică și hârtie igienică, ceea ce a determinat interzicerea vânzărilor și reducerea reducerii la 18 martie.

Interdicția a fost concepută pentru a opri acapararea în continuare și oamenii care se grăbesc în magazine pentru a profita de promoțiile publicitate în pliantele săptămânale.

Fostul ministru al economiei, Vincent Van Quickenborne, a luat sâmbătă pe Twitter pentru a sublinia că multe articole din cumpărăturile sale au crescut în preț de la două săptămâni mai devreme și pentru a îndemna încetarea interdicției de reduceri.

Alții au arătat exemple difuzate, cum ar fi faptul că un pachet de jetoane dintr-un magazin era mai scump cu 29%, deși magazinele nu au majorat prețurile, ci doar au încheiat vânzările speciale.

Schimbarea legii pentru a permite reducerile va intra în vigoare luni sau marți, a declarat un purtător de cuvânt al economiei și afacerilor consumatorului, Nathalie Muylle.

Lanțul belgian Colruyt a spus că va merge mai departe cu promoțiile deja planificate pentru săptămânile următoare, dar va fi atent pentru viitorul acapare. Unele magazine au limite la cumpărarea în vrac - cum ar fi cel mult două pachete de hârtie igienică pentru fiecare client. Reguli similare se aplică la concurenții Carrefour, Delhaize și la reducerii Aldi și Lidl.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2