Noua sa imagine elimina din start orice asociere cu moneda de un euro care l-a facut celebru. Chiar si asa "No Name", cu identitatea pierduta si fara nici cea mai mica asociere cu lantul Carrefour, brandul ramane in propietatea retailerului, fiind activ in continuare pe segmentul entry level. Pastrarea acestuia poate fi asimilata cu un suport pe care retailerul si-l creeaza strategic pentru noul sau brand Carrefour Discount, intr-o incercare de diversificare sortimentala dar si de securizare a unor categorii importante prin impactul lor in fata consumatorilor. Lansate in Franta, noile produse au fost bine primite de catre consumatori. Recent, cateva dintre aceste articole, au fost preluate din sortimentatia franceza si introduse in magazinele din Romania. Pe doaa dintre acestea (jambon si carnati chorizo) le-am intalnit in cadrul categoriei mezeluri din hypermarketurile romanesti. Imaginea lor prezinta o abordare diferita de cea cu care am fost obisnuiti pana mai ieri, iar inclinarea spre calitate este evidenta. Chiar daca nu au termeni de comparatie in sortimentatia categoriei, produsele se pozitioneaza nu numai ca o alternativa sortimentala ci si ca generatoare de marja.