146
Prezența companiei Cargill Nutriție Animală la ediția din acest an a târgului Indagra reconfirmă, dacă era nevoie, statutul de lider mondial incontestabil pe segmentul său de business. Despre ultimele noutăți legate de activitatea companiei ne-au vorbit domnii Csaba Mate, Country Manager pentru România și Szabolcs Makai, Strategic Marketing & Technology Director South-East Europe. De la domniile lor am aflat că principala provocare a anului 2013 a fost punerea în acord a activității Cargill Nutriție Animală și a celei de la Provimi, în urma fuziunii de anul trecut, diviziile de cercetare din centrele tehnologice dezvoltând noi produse de cea mai bună calitate. Business-ul Cargill Nutriție Animală, parte a companiei multinaționale Cargill, a finalizat în România, anul trecut, fuziunea cu Provimi. Cargill Nutriție Animală a dezvoltat rețeaua de distribuție și un management al riscului de succes, în timp ce Provimi a pus bazele unei expertize tehnologice și nutriționale de top. Cargill devine astfel lider mondial în domeniul nutriției animale. În urma succesului înregistrat la cele două ediţii ale clubului de afaceri “ Cargill Poultry Club”, eveniment destinat producătorilor de pui de carne, Szabolcs Makai a declarat în premieră pentru Fabrica de Carne lansarea în 2014, a programului “Cargill Pork Club”, reprezentând o nouă oportunitate de parteneriat cu clienţii din industria cărnii de porc. Implicarea în comunitate Cunoscând că firma Cargill Nutriție Animală dă activității sale și o foarte serioasă conotație socială, l-am rugat pe domnul Csaba Mate să ne vorbească despre ultimele demersuri, în acest sens, domnia sa făcând referire la celebrarea Zilei Mondiale a Alimentului, la sponsorizarea a două orfelinate, în Sibiu și în Ghimeș Făget din județul Bacău, la activitățile educaționale pentru copii acestui orfelinat, prin fundația Sfântul Francisc, în domeniul creșterii animalelor (porc, pui, oi și iepuri), la sponsorizarea cu material sportiv a școlii din Șeica Mică și a executării manoperei pentru sala de gimnastică a școlii, la programul de colectare și donare a cărților, program care se derulează în școli din Sibiu, dar și la marcarea Earth Day, prin plantarea a 200 de copaci în curtea sediului Cargill din Sibiu. Toate cele de mai sus, întăresc încă o dată sinonimia brandului Cargill cu valorile companiei: Integritate, Respect pentru ceilalți, Devotament în furnizarea serviciilor, și Pasiunea pentru succes și justificând pe deplin sloganul ”Nutriție mai bună pentru o viață mai bună”.