Directorul Departamentului de Agricultură din Nebraska, Greg Ibach se află în Japonia în această săptămână lucrând cu un procesator de carne de vită din Nebraska pentru a reintroduce un brand de carne de vită Premium popular acolo de un deceniu, informează The Meat Site. Reprezentanții Cargill Meat Solutions din Schuyler a cerut Departamentului de Agricultură din Nebraska să ajute la promovarea mărcii sale de carne de vită Spencer la evenimentele din Tokyo și Osaka. Carne de vită Spencer a fost populară în Japonia înainte ca exporturile de carne de vită din SUA să fie oprite în decembrie 2003 ca urmare a constatării unui caz de encefalopatie spongiformă bovină în Statele Unite. Cargill va reintroduce brandul Spencer pe piața japoneză după anunțul Japoniei din ianuarie că va permite importul în țară de produse carne de vită din SUA de la bovine sub 30 de luni. Dl Ibach a spus că brandul Spencer va fi produs doar la fabrica de procesare Schuyler a Cargill și va fi etichetată drept un produs din Nebraska pe piața japoneză. "Suntem încântați de parteneriatul cu Cargill și că vor reintroduce acest brand", a spus domnul Ibach."Ei recunosc că piețele externe pun o mare valoare pe produsele care poartă numele Nebraska”, a mai declarat acesta. Persoanele invitate la seminariile și recepțiile din Tokyo și Osaka includ reprezentanți de vânzări și clienți cheie. "Cargill este încântat să reintroducă brand-ul Spencer Carne pe piața japoneză și așteptăm cu nerăbdare să satisfacem nevoile clienților din retail și serviciile alimentare, precum și consumatorii, care au arătat că preferă carnea de vită din Statele Unite", a declarat Eddie Troutman, vice-președintele Cargill pentru vânzări internaționale de carne de vită. "Noi știm că, consumatorii japonezi preferă și au încredere în vita americană, iar scopul nostru este de a oferi produse de o înaltă calitate, hrănitoare, gustoase exclusiv de la centrul nostru de procesare din Nebraska." Vânzările de carne de vită proaspătă și congelată din Nebraska pe piața japoneză aveau o medie anuală 340 de milioane de dolari înainte de oprirea exporturilor în 2003. Piața japoneză s-a redeschis pentru carnea de vită de la bovine sub 20 de luni sau mai tinere la sfârșitul anului 2005 și vânzările au câștigat în mod constant de atunci. În 2012 Nebraska vândut aproape 113 milioane dolari din vânzările de carne proaspătă și congelată în Japonia. Consiliul pentru carne de vită din Nebraska a oferit sprijin parțial pentru finanțarea evenimentelor din Tokyo și Osaka.