News

128

Carpathian Beef este de acum disponibil şi la Carrefour

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Începând cu această lună, Carpathian Beef, primul brand local de vită maturată, produs de Doly-Com, cel mai mare ambalator de carne proaspătă din România, este disponibil şi pentru clienţii reţelei de hypermarket-uri Carrefour. Doly-Com este prima companie locală care a introdus procesul de maturare a cărnii de vită în România, creând astfel un produs autohton de vită din categoria „gourmet-premium”. Procedeul, alături de provenienţa autohtonă a vitelor, care asigură un mediu de hrănire natural, pe păşuni, contribuie la calitatea superioară a cărnii, căutată de cunoscători şi de restaurantele de top. “Salutăm începerea colaborării cu Carrefour şi suntem bucuroşi că o marcă autentic românească, atât în ceea ce priveşte animalele de provenienţă, cât şi procesarea, este din ce în ce mai prezentă şi disponibilă consumatorilor avizaţi în marile reţele de retail din ţară”, a declarat Iulian Căzăcuţ, Director General Doly-Com. Sortimentul Carpathian Beef care poate fi găsit la Carrefour include vrăbioara, antricotul, pulpa de vită, pieptul feliat şi osso bucco. Carnea proaspătă de vită maturată este ambalată în caserole cu atmosferă controlată, care îi pun în valoare calităţile şi îi menţin savoarea. „Anul acesta am demarat campania de comunicare Garantat-Vită Românească, care face parte dintr-o campanie mai amplă de educare. Carnea ambalată şi mărcile de producător au întotdeauna origine controlată cu trasabilitate monitorizată, contribuind la creşterea încrederii clienţilor şi a siguranţei şi calităţii produselor. Ne dorim să determinăm consumatorii să aleagă mai mult decât un produs de bază, fără identitate. Ne dorim să aleagă într-un mod informat produsele, mărcile şi producătorii care sunt transparenţi, comunică şi fac eforturi pentru creşterea siguranţei şi calităţii”, a completat Căzăcuţ. Clienţii pot recunoaşte în galantare produsele din acest program prin marcajul specific, prezent pe ambalaj. Maturarea este un procedeu specific de frăgezire a cărnii, bazat pe păstrarea acesteia într-un mediu controlat, în condiţii specifice de temperatură şi de aeraj care îmbunătăţesc caracteristicile senzoriale de suculenţă şi de aromă. Brand-ul Carpathian Beef a fost introdus de Doly-Com în 2011. În România produsele Carpathian Beef se mai găsesc în reţeaua de distribuţie Metro Cash&Carry. În ceea ce priveşte piaţa de export Carpathian Beef este disponibilă şi clienţilor din ţări cum ar fi Franţa, Suedia şi Austria. Despre Doly-ComDoly-Com este o companie 100% autohtonă, cu sediul în Botoşani, care activează din 1997 în domeniul abatorizării şi procesării de carne. Compania reprezintă cea mai mare unitate de abatorizare de bovine şi cabaline şi este în prezent cel mai mare ambalator de carne proaspătă din România. Doly-Com deţine o unitate de abatorizare în comuna Roma, judeţul Botoşani, cu o capacitate de sacrificare de 60.000 de capete pe an, iar în comuna Tunari, judeţul Ilfov, operează o fabrică specializată în producţia de produse semipreparate din carne. De la înfiinţare, Doly-Com a investit peste 10 mil. EUR în echipamente şi tehnologii care asigură cele mai înalte standarde de siguranţă sanitară şi de calitate a produselor. Compania este autorul mai multor premiere în domeniu: primul producător care a introdus sistemul de trasabilitate a cărnii, înainte de implementarea obligativităţilor europene la nivel local; primul producător autohton care a introdus ambalarea în atmosferă controlată şi primul producător care a dezvoltat în România sistemul de maturare al cărnii de vită pentru obţinerea de produse premium, „gourmet”. Din 2005, compania exportă carne de vită pe pieţe europene şi internaţionale, precum Austria, Franţa, Olanda, Italia, Suedia, Germania şi ţări extra-comunitare. Pe plan local, Doly-Com îşi livrează produsele prin marile reţele de retail şi deţine două branduri proprii, Kravys şi Carpathian Beef.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2