Sectorul Carne si Mezeluri a generat in luna iunie a acestui an peste 350 de aparitii in online, cu 3,5% mai mult ca in luna precedenta, si un viewership de 500.000. Vizibilitatea sectorului a crescut fata de luna mai cu aproape 30% pe retelele sociale, insa a crescut in presa online si pe bloguri & forumuri cu 20%, respectiv 60%. Topul vizibilitatii brandurilor de Carne si Mezeluri in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna iunie de Agricola Bacau, Transavia, Aldis. Pe Facebook, numarul de fani ai paginilor brandurilor de Carne si Mezeluri a depasit 93.000, cu 230% mai mult ca in luna precedenta. Numarul fanilor activi a crescut cu 37%. Numarul total de comentarii postate de fani pe paginile brandurilor de Carne si Mezeluri a scazut cu 22% fata de luna mai. Si numarul de like-uri a scazut cu 13%. Numarul de share-uri a crescut cu aproape 4%. Numarul total de postari ale brandurilor de Carne si Mezeluri a crescut cu 10% fata de luna anterioara. Au fost postate cu 10% mai multe fotografii , insa cu 22% mai putine linkuri, cu 14% mai putine statusuri si cu 66% mai putine clipuri video. Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Carne si Mezeluri in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Gepeto Company, Scandia Sibiu si Ana si Cornel. Cele mai de succes postari vin din partea Gepeto Company. Topul a fost intocmit de fbMonitor. (Mai multe, pe www.iqads.ro)