Numeroase firme agro-alimentare din Ardeal, reunite sub denumirea Agro Transilvania Cluster (o entitate cooperativa), se iau la „tranta” cu marile lanturi de magazine, pe care vor sa le determine sa puna in vanzare mai multe produse alimentare romanesti. Este stiut faptul ca marile magazine, in special acelea din Transilvania, promoveaza mai mult produsele din import si doar in foarte mica masura pe cele din productia autohtona. In Bucuresti si in cateva mari orase din Romania, in hipermarketuri mai sunt amenajate „colturi” ale produselor alimentare autohtone, dar acestea sunt destul de rar scoase in fata in magazinele din Ardeal, se afirma in National. Membrii Agro Transilvania Cluster au decis sa se asocieze, pentru sprijinirea dezvoltarii sectorului agro-industrial, cu scopul declarat de a sustine cresterea competitivitatii fiecarui membru in parte. Firmele vor sa impuna marilor magazine includerea in oferta a mai multor produse alimentare romanesti si vor inventaria, in acest scop, activitatea fiecarei firme din localitatile ardelene, pentru a putea prezenta marilor retaileri o lista completa.(Mai multe, pe www.enational.ro)