News

214

Cora schimba tactica la produsele marca proprie

autor

MeetMilk.ro

distribuie

O multime de etichete multicolore, atrageau zilele acestea privirile clientilor in magazinele Cora, la raionul de mezeluri, informeaza brandprivat.ro.

Aplicate pe cateva dintre produsele brand privat ale retailerului, etichetele nu semnalizau, asa cum poate se asteptau cumparatorii, vreo promotie speciala, ci aparitia unor noi retete. Alaturi de acestea, pe o a doua eticheta suplimentara, aplicata tot pe fata produselor, clientii puteau gasi datele de identificare ale unei companii producatoare. Actiunea retailerului ridica din start cateva semne de intrebare, mai ales ca alaturi de produse sub brandul mainstream Cora am regasit si produse sub brandul Winny. Teoretic, fiecare eticheta aplicata aditional, presupune cate o operatiune suplimentara. Adica timpi alocati operatiunii, dar si personal auxiliar. Toate aceste etape se transpun in costuri, la care invariabil se adauga si pretul fiecarei etichete in parte. Desigur, raportata la scara industriala, incarcarea finala a pretului de productie poate sa fie nesemnificatica. Se justifica insa astfel de operatiuni suplimentare mai ales atunci cand e vorba de un produs entry level al carui pret trebuie sa ramana in permanenta la cel mai mic nivel? Se pare ca da din moment ce producator si retailer au decis de comun acord o astfel de abordare.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2