News

119

Criza a franat dezvoltarea pietei de ready meals

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Analistii economici au prezentat la "Bring Taste Anywhere", Paris , un eveniment Sealed Air la care au participat 74 de producatori de alimente, retaileri si lideri din industria alimentara, concluziile unui studiu din care reiese ca situatia economica din ultimii doi ani a franat dezvoltarea pietei de ready meals, scrie modernbuyer.ro.

Din 1998 si pana in 2008, piata globala de ready meals a crescut cu 5,2% in medie pe an, in timp ce produsele ready meal reci s-au bucurat de o rata de crestere medie de 7%. Criza economica a franat cresterea acestei categorii, dar retailerii si furnizorii fac eforturi sustinute pentru reluarea cresterii vanzarilor. De pilda, in Marea Britanie, cea mai avansata piata de produse ready meals din Europa, Marks&Spencer isi reinnoieste gama de produse la fiecare sase luni pentru a raspunde preferintelor consumatorului. Inovatiile din acest an includ solutii pentru cina, concretizate in pachete pentru doua persoane ce contin gustare, un fel principal, desert si vin si care se comercializeaza la pretul de 10 lire sterline. Tot la capitolul inovatii, Marks&Spencer a lansat recent o gama de preparate numita Simply Fuller Longer, ce are un continut ridicat de proteine si carbohidrati si care prelungeste starea de satietate. Cu ajutorul unor ambalaje inovatoare care elimina excesul de material, Marks&Spencer a creeat preparate variate, oferite in portii usor de manevrat, cu etichete care nu se topesc in cuptorul cu microunde. In Italia, reteaua de retail Conad s-a concentrat pe extinderea sortimentatiei, oferind astfel o multitudine de alimente pre-ambalate si semipreparate. Decizia acestuia s-a bazat pe o informatie extrem de importanta: in pauza de pranz, 70% dintre angajati merg acasa sa ia masa. Rezultatele nu au intarziat sa apara. Anul trecut, Conad a inregistrat o crestere de 4,8% a vanzarilor de ready meals.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2