News

190

Cum va dezvolta Germania sectorul laptelui, până în 2030?

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Reprezentanții industriei agricole germane au dezvoltat o strategie comună, care definește răspunsurile la provocările previzibile din industria produselor lactate.   Acest plan, „Strategia 2030 a industriei lactate din Germania” este un catalog de măsuri, care prezintă soluții pentru provocările actuale și viitoare pentru grupul țintă de producători de lapte, industria produselor lactate, precum și întregul lanț al industriei lactate și instituțiilor politice.   În spatele strategiei se află Asociația Fermierilor Germani, Asociația Germană Raiffeisen, Asociația Industriei Laptelui, Grupul de Interese Cooperative Lactate și Asociația Federală a Industriei Lactate Private.   Stabilirea standardului este de a ține cont de cerințele sociale, iar standardele de producție vor fi dezvoltate în continuare, creând în plus valoare adăugată pentru toate legăturile din lanțul de aprovizionare cu lapte.   În cazul relațiilor de ofertă, un transfer precoce de semnale de piață către producătorii de lapte ar trebui să permită o ajustare mai rapidă a cantității de lapte. Sistemele de gestionare a riscurilor la fluctuațiile prețurilor trebuie, de asemenea, să fie extinse în mod semnificativ de către jucătorii din industria produselor lactate.   Participanții spun că Strategia 2030 este semnalul de pornire pentru un proces comun și continuu. Toți jucătorii importanți din industria produselor lactate din Germania sunt invitați să contribuie în mod constructiv la punerea în aplicare. În plus, strategia și măsurile individuale trebuie verificate și reajustate la intervale regulate pe o platformă comună. O evaluare intermediară este planificată pentru 2025.   Lucrările tehnice s-au desfășurat în nouă grupuri de lucru diferite pe cele mai relevante subiecte din industria produselor lactate: promovarea vânzărilor / comunicarea industriei; setari standard; conturarea politicii agricole; structuri lactate și valoare adăugată; relația de furnizare / gestionarea volatilităților; digitalizării; politica de export / comerț; cercetare / predare / formare și sustenabilitate. Grupurile de lucru au implicat un număr de peste 100 de experți din asociații, cercetare și afaceri.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2