Technologies

219

Danone lansează Activia Finesse, primul iaurt cremos din gama natur

autor

MeetMilk.ro

distribuie

(Comunicat) Activia lansează primul iaurt cremos din gama Activia natur: Activia Finesse. Cu o textură fină și cremoasă, Activia Finesse susține starea de bine și este ideal pentru un mic dejun cremos, pentru gustările de peste zi sau pentru a completa o cină ușoară.   “Ca la fiecare început de an, după sărbătorile de iarnă, ne creăm o listă de rezoluții. În topul lor se află, de obicei, dorința de a arăta și de a ne simți bine. An de an Activia vine în întâmpinarea consumatoarelor pentru a-și îndeplini aceste rezoluții cu un program complet de 14 zile și un nou sortiment de iaurt natur. Cu o textură fină și cremoasă, Activia Finesse va fi aliatul ideal al consumatoarelor pentru un stil de viață echilibrat. Noul iaurt cremos poate fi găsit cu ușurință în supermarketuri, hypermarketuri sau cash&carry.” declară Lavinia Barbu, Brand Manager Activia.   Lansarea noului sortiment face parte din campania ,,Încearcă provocarea Activia. Mulțumită sau banii înapoi”, care se derulează în perioada 8 ianuarie - 18 martie. Aceasta susține un obicei simplu care contribuie la menținerea sănătății digestive pe termen lung: consumul de iaurt.   În cadrul promoției naționale, consumatorii sunt invitați să consume zilnic, timp de 14 zile, cel puțin un iaurt din gama Activia. Dacă la sfârșitul celor două săptămâni nu vor fi mulțumiți de starea lor sau produsul nu corespunde descrierii comunicate și expuse pe eticheta produsului, Activia oferă banii înapoi în baza bonurilor fiscale. Pe pagina activia.ro sau la numărul de infoline 021.589.1717 consumatorii sunt invitați să descopere întreaga gamă de produse Activia, să consulte regulamentul și să solicite banii înapoi în cazul în care nu sunt mulțumiți de rezultatele obținute după programul Activia de 14 zile.   Campania ,,Încearcă provocarea Activia. Mulțumită sau banii înapoi”este susținută prin spot TV, activări in-store, vizibilitate în 25 de clădiri de birouri și printr-un mix de acțiuni de relații publice. De asemenea, va fi realizat un program de stare de bine de 14 zile, pentru consumatoare și influenceri, sub îndrumarea ambasadorului campaniei Cori Grămescu – coach de lifestyle și nutriție.   În urma unei evaluări nutriţionale complexe a iaurturilor din gama Activia, Societatea de Nutriţie din România recomandă consumul zilnic de iaurt Activia ca parte a unei alimentații echilibrate.   Despre Activia   Activia este brandul de lactate proaspete numărul unu la nivel mondial. Portofoliul mărcii cuprinde în prezent peste 20 de sortimente de iaurturi cu Bifidus Actiregularis, acoperind toate preferințele consumatorilor: iaurt simplu, iaurturi cu cereale integrale și fructe, iaurturi de băut cu sau fără fructe, cât și gama de mic dejun, cu topper de cereale.   Prin varietatea profilurilor nutriționale, iaurturile Activia sunt adecvate oricărui moment de consum (mic dejun, on the go, gustare între mese, ori după o cină ușoară) și sunt ușor de integrat chiar și în diete speciale, cum sunt regimurile hipocalorice, hipolipidice sau hipoglucidice.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2