Retailerii știu din ce în ce mai bine care sunt tendințele de consum de pe piață, sunt conștienți de noile trenduri și caută parteneri care să le livreze produsele cerute de clienții lor. Pe de altă parte, cumpărătorii caută experiențe, iar aici producătorii trebuie să cunoască foarte bine comunitatea în care activează.
Grupul de firme Safir, producător român de carne de pasăre, preparate și semipreparate, urmărește constant evoluția industriei în care activează, ascultă nevoile consumatorilor și implementează dorințele acestora.
Aceeași rețetă proprie care a dat rezultate până acum
Ca în fiecare an, vedetele acestui sezon sunt preparatele „Fomică?” pentru grătar. Gama Pui pe jar satisface nevoile consumatorilor care sunt mai atenți la ceea ce cumpără și la calitatea alimentelor, precum și mai pretențioși, punând accent pe a găti și a mânca rapid și sănătos.
Cel mai nou produs lansat de Grup este Hamburgerul din carne de pasăre, refrigerat sau congelat, rapid de pregătit, care se potrivește meniurilor industriei HoReCa, dar și celor ce activează în retail, datorită ușurinței de depozitare, ambalajului transparent și etichetei sincere, care comunică și dovedește siguranța produsului.
Consumatorii caută ca procesul de achiziție să fie mai facil și să aibă produsele dorite cât mai repede, cât mai în preajma momentului de consum, prin urmare Grupul de firme Safir recomandă, în această perioadă, Frigărui de pasăre de la „Fomică?”, Aripioare picante sau clasice, Cârnăciori de pasăre proaspeți picanți sau clasici ori Pulpe gata condimentate.
Sunt produse potrivite pentru grătar, mai ales pentru că nu necesită pregătire cu diverse condimente, spălare sau curățare. Tehnologia avansată din Fabrica de preparate și semipreparate, proprie Grupului, face ca produsele comercializate să respecte toate condițiile și normele europene, neavând alte adaosuri.
„Ne cunoaștem foarte bine consumatorii, nevoile acestora și tendințele de consum. Preparatele și semipreparatele de la „Fomică?” sunt perfecte pentru familia contemporană, pentru cei care împart masa cu una sau două persoane, sau pur și simplu pentru cei care își doresc diversitate de la carnea de pasăre.” – a declarat Grupul de firme Safir.
Safir monitorizează constant nevoile consumatorilor săi, dar și a partenerilor din retail
Apropierea de consumator și răspunsul Grupului la cererile acestora, ajută și la dezvoltarea distribuției în segmentul HoReCa și a relațiilor cu marile lanțuri de retail și cu magazinele specializate.
An de an Grupul testează proiecte pentru îmbunătățirea experienței clientului în magazine și demarează cercetări de analiză a comportamentului de consum sau a comportamentului la raft. Astfel, în curând, categoria millennials va avea cea mai mare putere de cumpărare. Retailerii vor trebui să dezvolte mai multe mărci private care răspund nevoilor acestora: de a economisi timp, bani și de a se menține sănătoși.
Vezi aici portofoliul de preparate și semipreparate de la „Fomică?”: www.safir.ro/ro/fomica