109
Eurocarne este una dintre cele mai importante expozitii mondiale care promoveaza inovatia in domeniul industriei tehnologice a carnii. Peste 300 de expozanti, dintre care 30% din afara Italiei, vor fi gazduiti in interiorul halelor expozitionale 1, 2, 4 si 5 din cadrul Veronafiere, astfel egaland suprafata ocupata in editia precedenta. Editia a 25-a va oferi o multitudine de noutati la locul desfasurarii evenimentului. Eurocarne 2012 nu va fi doar o expozitie a produselor si serviciilor excelente, cat si o sursa importanta pentru discutii si dezvoltare de oportunitati pentru sectorul de afacerii din industria carnii. Idea este inspirata din conceptul de sector al carnii, acesta insemnand o sansa pentru schimbarea globala si actualizarea in mod continuu, transformand expozitia intr-un instrument de marketing de foarte buna calitate. Proiectul reprezinta laitmotivul evenimentului si este caracterizat prin: • Intalnirii si conventii informative pe teme curente cruciale din industria carnii, • Demo-uri live ale produselor din carne inovative, create dupa conceptul modern de consum, • Un concurs de trei zile pentru tinerii macelari organizat in colaborare cu Federcarni. Concursul va premia pe cel mai priceput tanar macelar din Verona si din intreaga Italie. Sectorul carnii, cum este numit noul concept al acestei expozitii, este creat sa descopere, sa colecteze si sa afiseze produse speciale, tendinte si solutii care se refera exclusiv la problemele si provocarile impuse de o piata din ce in ce mai complexa si in continua evolutie. Lay-out-ul cuprinzator al expozitiei Eurocarne, si care cuprinde o gama larga de produse si tehnologii atrage profesionisti din industria carnii si din domeniile adiacente. Cateva exemple includ producatori de carne si ham, companii care activeaza in domeniul procesarii si prepararii carnii tocate si profesionisti implicati in abatorizare si procesarea produselor din carne, atat produse propriu-zise (kebab-uri, carnati, mici, rulade, hamburgeri), cat si produse gatite (chiftele pane si crochete). Evenimentul este deasemenea dedicat retail-ului, incluzand traditionalele puncte de vanzare (POS) precum si macelarii si magazine care comercializeaza carne proaspata, retele de distributie la scara larga, angro-sisti si organizatii de grupuri de cumparatori (GPO). Vor mai fi prezenti deasemenea profesionisti din domeniul procesarii produselor pe baza de carne, precum adaosuri proaspete pentru paste, sosuri, pateuri, mancare pentru copii, produse uscate si congelate. Lista participantilor mai cuprinde companii de depozitare si transport, precum si companiimari din domeniul prestarii de servicii pentru industria alimentara. Astazi Eurocarne este un eveniment unic care ofera o imagine completaa produselor, echipamentelor si serviciilor destinate procesarii si pastrarii carnii pe parcursul a patru zile. 26% dintre expozanti sunt producatori de sisteme, masinarii si echipamente pentru procesarea carnii, 22% au de-a face cu tehnologia de ambalare si materiale pentru ambalat- o crestere remarcabila fata de editia trecuta, 17% reprezinta sisteme si echipamente de abatorizare. Urmatoarele, in ordinea procentajului participarii, sunt companiile producatoare de aditiv alimentari pentru carne, sisteme si echipamente de refrigerare, echipamente si materiale pentru igiena mediului inconjurator, sisteme si echipamente de control, etichetare si cantarire. La expozitie vor mai participa si companii furnizoare de mobilier, accesorii si mici echipamente pentru POS. Principalul obiectiv al celei de-a 25-a editiea Eurocarne este sa creasca rata internattionalizarii printr-un program promotional special dezvoltat in parteneriat cu ICE (Agentia pentru peromovarea si internationalizarea globala a companiilor italiene). Peste 100 de buyeri sunt asteptati sa participe la expozitie: din America Latina (Argentina, Brazilia, Peru si Uruguay), Europa Centrala si de Est (Rusia, Ucraina, Polonia, Croatia, Slovenia si Ungaria), Orientul Mijlociu (Emiratele Arabe Unite, Iran, Arabia Saudita) si regiunea Mediteraneana (Turcia, Egipt, Tunisia si Maroc), precum si traditionalul flux de vizitatori din tarile europene.