Technologies

205

FrieslandCampina a identificat trei tendințe în inovarea produselor

autor

MeetMilk.ro

distribuie

FrieslandCampina Ingredients a dat publicității raportul cu titlul „Meniul de mâine, cele mai recente tendințe din lumea alimentelor și băuturilor 2020”, în care se analizează unele dintre noile tendințe în domeniul alimentelor din întreaga lume.   Raportul, care include studii din întreaga lume, a identificat trei direcții care vor influența dezvoltarea de noi produse, direcții care sunt defalcate în trei „micro-tendințe”.   Prima, „Experiențe care implică toate simțurile”, privește modul în care mâncarea trebuie să fie mai mult decât gustoasă, trebuie să angajeze toate simțurile. Prima tendință micro din această categorie este glocalizarea, analizând în mod special modul de utilizare a diferitelor culturi pentru a crea produse.   Acest lucru se conectează la următoarea micro-tendință a experiențelor demne de încredere, având în vedere că mulți oameni postează imagini cu produse alimentare pe social media.   „Indulgența conștientă” este a doua tendință, care este apoi divizată în consum mai sănătos, alegeri variate și naturalețe și autenticitate.   A treia categorie de tendințe este „Personalizați-vă în mod convenabil”. Aceasta se referă la faptul că majoritatea consumatorilor caută produse care să poată fi adaptate la gusturile personale, preferințele și nevoile nutriționale ale acestora.   Micro-tendințele din această categorie sunt: ​​auto-personalizarea consumului în afara casei; pregătirea convenabilă la domiciliu și personalizarea serviciului alimentar inspirat personalizat.   FrieslandCampina Ingredients colaborează cu companii din întreaga lume pentru a transforma aceste tendințe și micro-tendințe în produse și aplicații inovatoare, prin produse precum gama Kievit de cremoare, cremoare spumante, agenți de biciuire, pulberi grase, emulsiferi pentru tort și lapte instantaneu, informeaza Dairy Reporter.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2