243
European Supermarket Magazine informează că FrieslandCampina a anunțat o investiție anuală suplimentară de 24 de milioane de euro pentru îmbunătățirea practicilor de sustenabilitate în fermele lactate ale membrilor săi. Investiția suplimentară este în conformitate cu strategia gigantului olandez al produselor lactate de a deveni lider î sustenabilitate și de a oferi produse nutritive cu impact minim asupra mediului. Directorul executiv, Hein Schumacher, a declarat: "FrieslandCampina dorește să fie liderul acțiunilor de durabilitatea și ne propunem un lanț neutru de carbon. Aceasta este o muncă grea, dar asta fac membrii noștri. "Pentru a stimula în continuare acest lucru, vom plăti 24 de milioane de euro suplimentar pe an, pentru eforturile de sustenabilitate. Deoarece monitorizăm cât de bine se descurcă membrii noștri într-o varietate de zone la nivelul fermei îi putem recompensa foarte mult." FrieslandCampina alocă fonduri producătorilor de lapte pe baza performanței lor în programul de calitate și durabilitate, ”Foqus Planet”. Programul măsoară impactul asupra mediului al unei ferme lactate, cum ar fi cantitatea de furaje produse, emisiile de gaze cu efect de seră, echilibrul de sol-azot, emisiile de amoniac, pășunile permanente, bunăstarea și sănătatea animalelor și alți câțiva factori.